MyBBDepo - Türkiyenin MyBB Deposu Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).
furuqos21 avatar
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Derecelendirme: 0/5 - 0 oy

Mybbdepo üyelerine özel


Sponsor Reklam
media venus

Çevrimdışı Smyrna35
 Tarih: 21-08-2014, Saat:16:46
#9
Neyse ben size hosting ve vps için gerekli alıntıyı paylaşıyım. Sizin cpu oranınız hosting te 100% olsun.
Alıntı:Hositng hizmetine hiç bir firma %100 cpu hakkı vermez

Cpu kullanımı donanım ve sunucu optimizesine göre değişkenlik gösterir

Örnek olarak a Firma %25 cpu veriyor b firma %35 Cpu veriyor

A firma
Yeni nesil işlemci
Kaliteli diskler
Litespeed web server ve özel optimize
Sunucusunda uygulamaya izin vermiyor cpu limitlerini takip ediyor
Böyle bir sunucuda siteniz sorunsuz çalışabilir

X Firma ise
x3440 patates işlemci
sata 2 veya 3 disk
litespeed optimizesiz
sunucuda ne varsa izin veriyor
cpu limitini takip etmiyor
Böyle bir sunucuda siteniz barınmayabilir

Kısacası cpu limitinden ziyade sunucu kalitesine performansına dikkat etmelisiniz

%100 cpu için vps almanız gerekir
Saygılarımla.
Cevapla
Bunu Beğenenler: Feyz

Çevrimdışı furuqos21
 Tarih: 21-08-2014, Saat:16:48
#10
kardeş gel seni bi hostingle görüştürüyüm %100 cpu izni verildi hesabıma
Cevapla
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı eatik
 Tarih: 21-08-2014, Saat:16:59
#11
(21-08-2014, Saat:16:48)furuqos21 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: kardeş gel seni bi hostingle görüştürüyüm %100 cpu izni verildi hesabıma

Anlamak mı istemiyorsunuz hocam ? 100% CPU paylaşımlı hostlarda imkansızdır. Ki zaten Halil hocamız da gayet iyi anlatmış. Anlaşılan patates işlemciyi dayamışlar size. Zaten öncelikle host firmasının adını bir yazın, ona göre konuşalım. Eminim belgeleri bile tam değildir.

Sınırsız SSD disk de nedir arkadaş, senin ne kadar diskin var da sınırsız yazabiliyorsun ? 150-200 GB veri oluştuktan sonra sizi uyarmazlarsa gelin bulun beni.
Cevapla
Bunu Beğenenler: Feyz

Çevrimdışı furuqos21
 Tarih: 21-08-2014, Saat:17:02
#12
kardeş tek bişi dicem %20 cpu var diosunuz demi standart o %20 cpu 3 tane alan adını kaldırırmı?

firmada narinhosting bi bakın yoksa beni kandırdılarmı kardeş?
Cevapla
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı erinkral
 Tarih: 21-08-2014, Saat:17:32
#13
Bize bir kanıt vermeniz gerekmiyor mu ? (Satın aldığınıza dair, 100% CPU olduğuna dair) Gülümseme
Cevapla
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı Machine
 Tarih: 21-08-2014, Saat:18:57
(Son Düzenleme: 21-08-2014, Saat:19:00, Düzenleyen: Machine.)
#14
Merhaba,

Sözleşme koşullarını dahi yazmakta aciz, belirtikleri ys belgesiyle herhangi bir firma yok, sınırsız ssd disk bu devirde hangi firma 15 tl vermiş, kısaca arkadaşım kandırmışlar seni.

Bkz:
Kod:
http://www.narinhosting.com/sozlesme.php

TİB YS Sorgu Sonucu ve Url Adresi :

Kod:
http://www.tib.gov.tr/tr/fby_ticariA.html

CTRL + F yapıp narinhosting'in verdiği 2358 ys belgesini aratırsanız başka bir şahısa ve siteye ait olduğunu göreceksiniz.

resim

resim

Bahsi geçen hosting sitesi:
Kod:
narinhosting.com

Kısaca bu tür ne olduğu belirsiz firmalardan alışveriş yapmayın arkadaşlar. Akıl var mantık var ben daha dün 120 GB ssd disk aldım bilgisayarım için 255 tl para verdim. Limitsiz ssd diyor yedik bizde Açık Ağızlı Gülümseme

Kısaca arkadaşım bir hata yapmışsın, önemli olan o hatanı anlaman ve böyle belirsiz,dolandırıcı hosting firmalarından bir daha alışveriş yapmazsın olur biter.

Biliyorlar milletin parasının olmadığı 15 TL görünce atlıyorsunuz hemen, birazcık araştırın, sorun ondan sonra ticaret yapın. Geçmiş olsun Melek - Masum

Ek olarak:

@Smyrna35, hocamızın dediklerinide dikkate alınız.Hosting paketlerinde ve reseller bayi paketlerinde cpu izni %100 olmaz. Çünkü o paketlerde yüzlerce site barınıyor ve cpu onlara eşit olarak dağıtılıyor.

Ancak vps (paylaşımlı yüksek özellikli sunucular), ya da vds (kişiye özel yüksek özellikli sunucular)'da olursa %100 olur ancak oda firmanın insitifiyatindedir.

İyi forumlar.
Cevapla
Bunu Beğenenler: erinkral , usameavci

Çevrimdışı furuqos21
 Tarih: 21-08-2014, Saat:20:14
#15
kardeş yıllık 20 tl ayrı aylık 15 tl ayrı aylık 15 tl hosting için az bi rakam deil ?
Cevapla
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı Machine
 Tarih: 24-08-2014, Saat:17:05
#16
(21-08-2014, Saat:20:14)furuqos21 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: kardeş yıllık 20 tl ayrı aylık 15 tl ayrı aylık 15 tl hosting için az bi rakam deil ?
Merhaba,

Biz hosting için demiyoruz hocam zaten. Orada belirtilen ssd disk'ten bahsediyoruz. Normal hdd olsa 15-20 -30 tl fiyatlar doğaldır ama limitsiz ssd 15 tl 'ye kim vermiş Allah aşkına azcık düşünün hocam.

Bir önce ki yorumuma bakarsanız firmanın milleti dolandırmak adına kurulduğu ve açıldığını görebilirsiniz. Gerçekten dediği gibi limitsiz ssd verseydi o firma uçardı uçar Açık Ağızlı Gülümseme birçok büyük web siteleri oraya geçerdi 15 tl'ye limitsiz ssd bulmuşsun daha ne istiyon Uyku

Sana tavsiyem yol yakınken bu firmadan ayrılman firma diyorum ama firma olduğuda meçhul ünlem En kısa vakitte bütçeni ayarla terket o firmayı derim zira sürekli hata ve sorunlarla karşılaşman an meselesidir.

İyi forumlar.
Cevapla
Bunu Beğenenler:

 




Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi