MyBBDepo - Türkiyenin MyBB Deposu Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).
TaaRRuz avatar
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Derecelendirme: 0/5 - 0 oy

Mybb Multiforums Nasıl Kurabilirim?


Sponsor Reklam
media venus

Çevrimdışı TaaRRuz
 Tarih: 10-08-2012, Saat:08:53
(Son Düzenleme: 10-08-2012, Saat:09:37, Düzenleyen: EmreKarakaya.)
#1
Arkadaşlar bende mybb sprict paketi var fakat onu nasıl kullanacağım hakkında bir bilgim yok üzgün İlgili bilen arkadaşlar anlatırsa çok makbule geçer Gülümseme Ben 10tl.net'te olduğu gibi kendi sitem üzerinden bedava forum kurdurmak ve verdiğim domain ile forum uzantılarını olusturmak istiyorum yani kısacası 10tl.net'i nasıl olusturabilirim neler yapmam gerek.
Cevapla
Bunu Beğenenler:
Sponsor Reklam
sponsor reklam sponsor reklam

Çevrimdışı Takipcİ
 Tarih: 10-08-2012, Saat:09:26
#2
banada verirmisin ben denesem kurabilirsem sana söylerim
Cevapla
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı TaaRRuz
 Tarih: 10-08-2012, Saat:09:29
#3
Sen anlat kurabilirsem Mns neden yollarım
Cevapla
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı Takipcİ
 Tarih: 10-08-2012, Saat:09:34
#4
bende daha önce kurmadım eğer verirsen bi denerim olursa mesaj yollar anlatırım kurmadan nasıl bilcem
Cevapla
Bunu Beğenenler:

Çevrimiçi EmreKarakaya
 Tarih: 10-08-2012, Saat:09:40
#5
(10-08-2012, Saat:08:53)TaaRRuz Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Arkadaşlar bende mybb sprict paketi var fakat onu nasıl kullanacağım hakkında bir bilgim yok üzgün İlgili bilen arkadaşlar anlatırsa çok makbule geçer Gülümseme Ben 10tl.net'te olduğu gibi kendi sitem üzerinden bedava forum kurdurmak ve verdiğim domain ile forum uzantılarını olusturmak istiyorum yani kısacası 10tl.net'i nasıl olusturabilirim neler yapmam gerek.

Öncelikle Host yetkilinize aşağıdaki özellikler var mı diye sorun varsa devam edelim

Kod:
PHP sürümü 5 veya daha büyük
     MySQL sürüm 4 veya daha büyük
     Mod-Rewrite desteği ile Apache web sunucusu
    Sunucusunda bir joker DNS kaydı oluşturma becerisi

Bu özellikler varsa direk ftp sunucunuza atın çalışması lazım.
Cevapla
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı TaaRRuz
 Tarih: 10-08-2012, Saat:09:48
#6
(10-08-2012, Saat:09:40)EmreKarakaya Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(10-08-2012, Saat:08:53)TaaRRuz Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Arkadaşlar bende mybb sprict paketi var fakat onu nasıl kullanacağım hakkında bir bilgim yok üzgün İlgili bilen arkadaşlar anlatırsa çok makbule geçer Gülümseme Ben 10tl.net'te olduğu gibi kendi sitem üzerinden bedava forum kurdurmak ve verdiğim domain ile forum uzantılarını olusturmak istiyorum yani kısacası 10tl.net'i nasıl olusturabilirim neler yapmam gerek.

Öncelikle Host yetkilinize aşağıdaki özellikler var mı diye sorun varsa devam edelim

Kod:
PHP sürümü 5 veya daha büyük
     MySQL sürüm 4 veya daha büyük
     Mod-Rewrite desteği ile Apache web sunucusu
    Sunucusunda bir joker DNS kaydı oluşturma becerisi

Bu özellikler varsa direk ftp sunucunuza atın çalışması lazım.

Çok teşekkür ederim hocam sorucam Gülümseme önerebileceğiniz bir host var mıdır? Gülümseme
Cevapla
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı PaTRoN
 Tarih: 10-08-2012, Saat:12:31
#7
herkes bu piyasaya girse zor ben bunun kurulumu için çok oğraştım umarım kurarsınız Gülümseme
Cevapla
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı ByMali
 Tarih: 17-08-2012, Saat:04:34
#8
Bunun nesi zor yaw 5 dkda kurdum Açık Ağızlı Gülümseme

1. Upload Dosyalarıını FTP atç
2. Yeni mysQl Database+Kullanıcı oluştur.
3.FTP'ye attığın dosyaların arasından inc klasörünü tıkla.
4.Config.php Düzenle mysql bilgilerini yaz.
5.ZIPden çıkan mybb_mulitforums_tables_clean.sql dosyasını phpmyAdmin'den importla Göz kırpma

5 adımda kuruldu Açık Ağızlı Gülümseme
Cevapla
Bunu Beğenenler:

 


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Sizce bu alan adı nasıl ? NovaStar 9 914 18-05-2016, Saat:18:38
Son Yorum: Kiliza
  mybb ye geçiş ALTAY25 1 258 24-04-2016, Saat:19:13
Son Yorum: xeons
  Açılır menü nasıl yaparm DepMaster 5 502 14-04-2016, Saat:20:47
Son Yorum: Machine
  Bunu nasıl yaparım mybb ? Eray19 1 253 20-02-2016, Saat:19:09
Son Yorum: FRMTday
  Kullanıcı Grupları nasıl eklerim alta Eray19 3 279 20-02-2016, Saat:17:36
Son Yorum: Dream41



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi