MyBBDepo - Türkiyenin MyBB Deposu Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).
semih7106 avatar
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 5/5 - 1 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Derecelendirme: 5/5 - 1 oy

MyBB Inferno Sohbet Eklentisi V1.3 Türkçe


Sponsor Reklam
media venus

Çevrimdışı serkan1995
 Tarih: 04-09-2014, Saat:13:51
#25
(22-08-2014, Saat:09:57)Rexius Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(18-08-2014, Saat:14:49)serkan1995 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Yükleniyor Diyip Sayfayı Yeniliyor Öyle Kalıyor

Aynı sorun bendede var,yardım edin lütfen
Sürekli Yükleniyor... yazıyor.


Aynen
Cevapla
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı Feilian
 Tarih: 04-09-2014, Saat:15:33
#26
Eğer sitenizin başlangıcında www. var ise yükleniyor kısmında kalıyor.Şuan çözüm için sadece non-www kullanıyorum yani .htaccess üzerinden www. çıkmasını engelledim sitenin.
Cevapla
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı raydon04
 Tarih: 26-09-2014, Saat:20:45
#27
Mükkemmel be
Cevapla
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı Gosifcan
 Tarih: 01-01-2015, Saat:15:53
#28
loadingde takıldı yardım edermisiniz ?
Cevapla
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı Kiliza
 Tarih: 01-01-2015, Saat:15:55
#29
(01-01-2015, Saat:15:53)Gosifcan Adlı Kullanıcıdan Alıntı: loadingde takıldı yardım edermisiniz ?

Merhaba,

MyBB Versiyonunuzu kurulu eklentilerinizi ve kullandığınız temayı yazar mısınız ? Bu sorun daha çok js çakışmasından dolayı oluyor. Default temada dener misiniz ? Loading'te takılacak mı.
Cevapla
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı SüperYandex
 Tarih: 09-02-2015, Saat:12:27
#30
Kardeşim Yükleniyor Diyor Bu Herşeyi Yaptım
Cevapla
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı arafyapim
 Tarih: 12-02-2015, Saat:23:52
#31
(25-07-2014, Saat:16:12)semih7106 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(25-07-2014, Saat:00:20)petshopboys Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Hocam merhaba,
Mobil temada yazma yeri çok ufak görünüyor, nasıl bir düzenleme yapabiliriz?

Merhaba hocam,

MyBB GoMobile Şablonlar > Inferno Sohbet Şablonlar > inferno_shoutbox
açın ve aşağılara yakın yerde şunu bulun
Kod:
<td width="100%">
<input type="text" style="{inferno_user_css}" id="inferno_shout_entry" class="inferno_text" name="newshout"></input>
        </td>
bununla değiştirin
Kod:
<td width="100%">
<input type="text" style="{inferno_user_css}" id="inferno_shout_entry" class="inferno_text" name="newshout"></input>
           </td></tr><tr>

Bu sayede yazı yazma alanı genişleyecek ve butonlar alt satıra alınmış olacaktır. Süper



Bu arada eğer tüm butonlar aktifse taşma yapabilir mobil temada. Böyle bir sorun olursa renk ve font seçme alanını da bir alt satıra taşıyınca taşma sorunu çözülebilir deneyin.

Aynı şablonda bulun
Kod:
{inferno_button_colors}
{inferno_button_fonts}
değiştirin
Kod:
<br />{inferno_button_colors}
{inferno_button_fonts}

hocam bu dedikleriniz yaptım cok guzel oldu fakat sohbet yükleniyor diyor kalıyor hıc sohbet acılmıyor acaba ne yapmam lazım
Cevapla
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı arafyapim
 Tarih: 13-02-2015, Saat:13:36
#32
resim

üstteki soru sorabilirmiyim nasıl acılıyor birde hocam shbete bot ekleme gıbı sansımız varmı acaba bi sitede denk gelmiştim vbulletindi sanırım bunu mybb de yapma gibi şansımız varmı ?
Cevapla
Bunu Beğenenler:

 


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  [MCTR - 1.6] Ajaxlı Overview - Genel Bakış - Top 10 Eklentisi - [1.6] 007combatant 50 24,290 25-08-2016, Saat:12:43
Son Yorum: alpor
  [MCTR - 1.8] Konu Ön Eklerini Anasayfada Gösterme Eklentisi 1st4n6uL 1 291 03-07-2016, Saat:19:09
Son Yorum: bydestanss
  [MCTR - 1.6] MyBB - Hide Hack | Gizli İçerik Eklentisi BlackCat 30 18,837 12-04-2016, Saat:21:01
Son Yorum: ArchangeL
  [MD - 1.6] Anasayfada Son Konular Plugin Türkçe 007combatant 11 8,489 02-04-2016, Saat:14:54
Son Yorum: burakcanalgul
  [MCTR - 1.6] ChangUonDyu Chatbox - Sohbet Plugin 007combatant 123 48,809 23-02-2016, Saat:17:42
Son Yorum: DGRKSN



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi