MyBBDepo - Türkiyenin MyBB Deposu Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).
BlackCat avatar
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 3.67/5 - 3 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Derecelendirme: 3.67/5 - 3 oy

MyBB - Hide Hack | Gizli İçerik Eklentisi


Sponsor Reklam

Çevrimdışı zelex
 Tarih: 07-12-2014, Saat:06:26
#25
BlackCat abi paylaşımın için teşekkür ederim ama bende bi sorun var. resim kırık görünüyor bunu nasıl düzelte bilirim simdiden tesekkürler. Gülümseme
Cevapla
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı BlackOrError2
 Tarih: 28-03-2015, Saat:01:31
#26
ya bu hide kodunu nere yazcaz
Cevapla
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı SiberLeon
 Tarih: 28-03-2015, Saat:02:43
#27
(28-03-2015, Saat:01:31)BlackOrError2 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: ya bu hide kodunu nere yazcaz

Konuyu açarken hide kodunu yazacaksınız örnek; 
[hide] Konu içeriği [/hide] şeklinde olması gerekir.
Cevapla
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı pashaernn
 Tarih: 02-07-2015, Saat:18:17
#28
1.8 de çalışır mı ?
Cevapla
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı turk77
 Tarih: 06-08-2015, Saat:15:51
#29
Bir Şey Sorucam Konuların İsminin Gözükmesi ama İçine Girince Bu vip Konudur Okumanız İçin Vip Üye Olmanız Gerekmektedir. Diye bir eklenti varmı acaba konuların isimleri gözüksün içerigi gizli olsun istiyorum olurmu..
Cevapla
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı sddddddddd
 Tarih: 25-01-2016, Saat:18:03
#30
Abi Eklentiye girdiüğim zaman hata alıyorum
Cevapla
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı ArchangeL
 Tarih: 12-04-2016, Saat:21:01
#31
arkadaşlar eklentinin sadece beğen tuşuna basınca içeriğin gösterilmesini sağlayan bir komut yok mu_??
Cevapla
Bunu Beğenenler:

 


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
Eklenti - Yama - Plugin MyBB Son Mesajlar Kısmına Avatar Ekleme [Eklenti] ßyßurak 8 4,297 12-03-2017, Saat:19:20
Son Yorum: VenomBoss
  MyBB Konu ve Yorum Sayısnı ToolTip Yapmak ßyßurak 8 1,782 17-02-2017, Saat:01:00
Son Yorum: batuhanbarut
  [MCTR - 1.6] Ajaxlı Overview - Genel Bakış - Top 10 Eklentisi - [1.6] 007combatant 51 26,910 04-02-2017, Saat:23:25
Son Yorum: Eklotje
  [MCTR - 1.8] Konu Ön Eklerini Anasayfada Gösterme Eklentisi 1st4n6uL 1 611 03-07-2016, Saat:19:09
Son Yorum: bydestanss
Eklenti - Yama - Plugin MyBB Gelişmiş İstastistik Plugini Türkçe (vBlulletin Stil) Machine 20 5,300 21-01-2016, Saat:15:26
Son Yorum: EuyeneJR



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi