MyBBDepo - Türkiyenin MyBB Deposu Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).
payday avatar
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Derecelendirme: 0/5 - 0 oy

Mybb Hakkında Çok Acil Pls


Sponsor Reklam
sponsor reklam

Çevrimdışı payday
 Tarih: 06-11-2015, Saat:19:01
#1
Arkadaşlar 1.8.4 mybb paketi yükledim daha siteye ek olarak hiç bişe yüklemedim deneme konu açıyorum herhangi birşey yazıyorum konuda böyle yazılar çıkıyor nedeni nedir bi yardım edecek varmı

http://i.hizliresim.com/V6RA1q.jpg

Arkadaşlar sorun sadece mybb'nin 1.8 sürümlerinde bu sorunu veriyor 1.6 sürümlerinde sorun yok fakat bende 1.8 sürümünü kullanmak istiyorum bi yardım edermisiniz.
Bunu Beğenenler:
Sponsor Reklam
sponsor reklam sponsor reklam

Çevrimdışı JiraiYas
 Tarih: 06-11-2015, Saat:21:01
#2
Kardeşim konu açtıktan sonra önizleme yap bir sorun yoksa öyle Paylaş bi sorun olursa ben yardım ederim sana [email protected] adresinden mail at ordan ulaş bana 5 dk içinde en gec cevap veririm her türlü konuda yardımcı olurum mail at diğer konulardada yardimci olayım
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı EmreKarakaya
 Tarih: 06-11-2015, Saat:22:57
#3
Hatırlatma: Konu başlıklarında; bakarmısınız, arkadaşlar, lütfen , acil vb. gibi cümleler kullanmamaya özen gösterelim lütfen!..
Bunu Beğenenler:

 


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  [1.8] Editör resimler gözükmüyor acil yardım Light 6 754 06-07-2016, Saat:14:34
Son Yorum: Light
  Mybb Hatam yardım edermisiniz ? Jokerler 3 547 05-04-2016, Saat:12:27
Son Yorum: Jokerler
  Mybb 2 Faktörlü Doğrulama Kodu Kaldırma (ÇÖZÜM) BozKURTR 4 1,116 25-03-2016, Saat:16:53
Son Yorum: fetullah77
Öneri - Fikir [1.6 - 1.8] MyBB Mail Gönderme Sorunu Çözümü EmreKRMN 4 1,001 07-03-2016, Saat:10:40
Son Yorum: fastgoldfan6
  Mybb Forumlara Üyelere Girme Hatası Moxley 3 490 28-02-2016, Saat:15:18
Son Yorum: xeons



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi