MyBBDepo - Türkiyenin MyBB Deposu Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).
Mısırga avatar
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 5/5 - 3 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Derecelendirme: 5/5 - 3 oy

MyBB Facebook İle Bağlan Eklentisi


Sponsor Reklam
media venus

İzinli Mısırga
 Tarih: 27-04-2013, Saat:20:16
#9
(27-04-2013, Saat:19:26)aadilenn Adlı Kullanıcıdan Alıntı: kardeşim ben eklentiyi nereden indireceğim bulamadım Gülümseme

buradan indirebilirsiniz:
Kod:
http://demoforumlar.tk/attachment.php?aid=13
ya da buradan:
Kod:
http://uploaded.net/file/wkkhfb9c
Cevapla
Bunu Beğenenler: aadilenn

Çevrimdışı aadilenn
 Tarih: 28-04-2013, Saat:03:27
#10
sağolasın hocam, eklentiyi kurdum,, anlatımı olduğu gibi uyguladım, ama ana sayfada demo da olduğu gibi, facebook ile bağlan linki bi türlü oluşmadı,, bu sorun tema dan olabilir mi?
Cevapla
Bunu Beğenenler:

İzinli Mısırga
 Tarih: 28-04-2013, Saat:12:56
#11
(28-04-2013, Saat:03:27)aadilenn Adlı Kullanıcıdan Alıntı: sağolasın hocam, eklentiyi kurdum,, anlatımı olduğu gibi uyguladım, ama ana sayfada demo da olduğu gibi, facebook ile bağlan linki bi türlü oluşmadı,, bu sorun tema dan olabilir mi?

evet hocam temadan olabilir kendiniz ekleyebilirsiniz Temalar & Şablonlar Sağ Ok Şablonlar Sağ Ok Temanız Sağ Ok Header Şablonlar Sağ Ok header_welcomeblock_guest bu şablona girdikten sonra bunu bulun:
Kod:
{$lang->welcome_register}</a>
yanına bunu ekleyin:
Kod:
&mdash; <a href="{$mybb->settings['bburl']}/myfbconnect.php?action=fblogin"><img border="0" src="{$mybb->settings['bburl']}/images/facebookilebaglan.png" width="186" height="28"></a>
Cevapla
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı akvaryumalemi
 Tarih: 07-05-2013, Saat:01:03
#12
hocam eklenti 1.6.10 da çalışmıyor sanırım...
Cevapla
Bunu Beğenenler:

İzinli Mısırga
 Tarih: 08-05-2013, Saat:22:48
#13
konuyu güncelledim yardımı için Smyrna35'e teşekkür ederim
Cevapla
Bunu Beğenenler: Smyrna35

Çevrimdışı Smyrna35
 Tarih: 08-05-2013, Saat:23:11
#14
Arkadaşlar ek olarak :
App domains bölümüne sitenizi eklediğinizde hata verebilir eğer hata alıyor iseniz ordaki urlyi kaldırmalısınız.
Facebook girişi destekleyen internet sitesi ve kum havuzu modunu ayarlamanızda yeterli olacaktır.
İyi Çalışmalar.
Cevapla
Bunu Beğenenler: Mısırga

İzinli Mısırga
 Tarih: 12-05-2013, Saat:19:24
#15
eklenti güncellenmiştir
Cevapla
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı Bthn35
 Tarih: 22-05-2013, Saat:13:46
#16
Merhaba,

Eklentiyi şimdi kurdum ve kurulumdaki herseyi yaptim ancak kendi facebook hesabimla giris yapmak istedigimde facebook uygulamasina izin verdikten sonra foruma donuyor ve su hatayi veriyor.

Facebook ile giriş için izin verilmemiş. Facebook ile bağlanmak istiyorsanız izin vermeniz gerekiyor.

ScreenShot: http://img689.imageshack.us/img689/5682/fbhatasi.jpg
Cevapla
Bunu Beğenenler:

 


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Mybb Ödeme Bildirim Paneli [İlk Ve Tek Paylaşıldı] Legans 15 5,770 23-10-2016, Saat:17:24
Son Yorum: RmX78
  [MCTR] MyBB Google Seo Plugin - [v1.6.6 - Türkçe] EmreKarakaya 30 7,621 01-07-2016, Saat:16:14
Son Yorum: xpserkan
Araç - Bakım MyBB GoMobile m.siteadı.com Şeklinde Açma Mısırga 19 5,017 08-04-2016, Saat:22:39
Son Yorum: KAYHAN
  MyBB Forumda Sağ tıklama kopyalayamama yasağı kodlu SvMedeT 10 4,956 29-03-2016, Saat:00:30
Son Yorum: ALTANIL
  MyBB Grup İzinleri Kısıtlama Eklentisi v1.0 Türkçe Machine 18 3,205 28-02-2016, Saat:11:46
Son Yorum: Pheky



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi