MyBBDepo - Türkiyenin MyBB Deposu Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).
EmreKRMN avatar
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Derecelendirme: 0/5 - 0 oy

MyBB Award Theme (Satılık)


Sponsor Reklam
sponsor reklam

Çevrimdışı slash7711
 Tarih: 28-04-2016, Saat:18:02
#9
Eline koluna sağlık çok sade harika görünüyor.
Cevapla
Bunu Beğenenler: EmreKRMN

Çevrimdışı raydon04
 Tarih: 28-04-2016, Saat:19:07
#10
Yav artık fiyat fazla geldi yorumlarından vazgeçseniz ? Adam emek verip, düşünüp tasarlıyo + kodluyo. Bunu bu işle uğraşmayan birisi anlayamaz. Herşey dışarıdan göründüğü gibi değil. r10, wmaraci gibi sitelere girin bakın bakalım, kim fiyat ile ilgili yorum yapıyor ? Bence burdaki bazı arkadaşlar bunu aşmalı artık. 

Temanız güzel olmuş hocam, iyi satışlar...
Cevapla
Bunu Beğenenler: erdalmedet , EmreKRMN

Çevrimdışı EmreKRMN
 Tarih: 28-04-2016, Saat:19:28
#11
(28-04-2016, Saat:18:02)slash7711 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Eline koluna sağlık çok sade harika görünüyor.

(28-04-2016, Saat:18:03)Sepultura2 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Elinize sağlık güzel olmuş.

(28-04-2016, Saat:19:07)raydon04 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Yav artık fiyat fazla geldi yorumlarından vazgeçseniz ? Adam emek verip, düşünüp tasarlıyo + kodluyo. Bunu bu işle uğraşmayan birisi anlayamaz. Herşey dışarıdan göründüğü gibi değil. r10, wmaraci gibi sitelere girin bakın bakalım, kim fiyat ile ilgili yorum yapıyor ? Bence burdaki bazı arkadaşlar bunu aşmalı artık. 

Temanız güzel olmuş hocam, iyi satışlar...

Güzel yorumlarınız için teşekkür ederim. İyi forumlar.
Cevapla
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı yamyamix
 Tarih: 28-04-2016, Saat:19:35
#12
Temayı adam yapıyor fiyatı üyeler belirliyor. Bu forum ne zaman normal webmaster forumlarına dönecek. Tema gayet güzel olmuş fiyatı da yüksek değil. Yiğidi öldürüp hakkını yememek lazım.
Cevapla
Bunu Beğenenler: EmreKRMN , Dream41 , erdalmedet

İzinli corci
 Tarih: 28-04-2016, Saat:19:59
#13
50 tl verilmez,iyi satışlar.
Cevapla
Bunu Beğenenler: EmreKRMN

Çevrimdışı EmreKRMN
 Tarih: 28-04-2016, Saat:20:04
(Son Düzenleme: 28-04-2016, Saat:20:08, Düzenleyen: EmreKRMN.)
#14
(28-04-2016, Saat:19:59)corci Adlı Kullanıcıdan Alıntı: 50 tl verilmez,iyi satışlar.

Yorum ve düşünceleriniz için teşekkürler, yukarıdaki arkadaşlar bu konuyla ilgili gerekli açıklamaları yaptılar, daha fazla bu konuyla ilgili yorum yapmak istemiyorum.

Saygılarımla, iyi forumlar.
Cevapla
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı forumdervis3
 Tarih: 28-04-2016, Saat:22:21
#15
Nazichane fikrim bu temaya 50 TL verene kadar Manus temasını alırım..Bence tema biraz pahalı olmuş gibi.İyi satışlar.
Cevapla
Bunu Beğenenler: EmreKRMN , erdalmedet

Çevrimdışı EmreKRMN
 Tarih: 28-04-2016, Saat:23:22
#16
(28-04-2016, Saat:22:21)forumdervis3 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Nazichane fikrim bu temaya 50 TL verene kadar Manus temasını alırım..Bence tema biraz pahalı olmuş gibi.İyi satışlar.


(28-04-2016, Saat:20:04)EmreKRMN Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Yorum ve düşünceleriniz için teşekkürler, yukarıdaki arkadaşlar bu konuyla ilgili gerekli açıklamaları yaptılar, daha fazla bu konuyla ilgili yorum yapmak istemiyorum.

Saygılarımla, iyi forumlar.
Cevapla
Bunu Beğenenler:

 


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  [1.8] Vienna Mybb Teması ReDMaD 12 7,961 15-12-2016, Saat:16:35
Son Yorum: red16x
  Focus Theme %100 Türkçe KroAdam 11 3,650 13-12-2016, Saat:17:18
Son Yorum: serdo
  [1.6 - 1.8] Mybb Sitemiz İçin Tema Ve Destek Aranıyor ücretli heymam2bab 2 487 09-11-2016, Saat:23:04
Son Yorum: ArseniC
  Oynuyorum Theme v1 DotFRM 2 604 09-11-2016, Saat:19:09
Son Yorum: DotFRM
  Mybb Facebook Tema Themes 1.8 BozKURTR 5 2,485 25-09-2016, Saat:11:11
Son Yorum: bymax9



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi