MyBBDepo - Türkiyenin MyBB Deposu Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).
ewranus avatar
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Derecelendirme: 0/5 - 0 oy

Mesaj sayısı ve Görüntülenme sayaçlarında hata


Sponsor Reklam

Çevrimdışı ewranus
 Tarih: 21-07-2015, Saat:19:35
(Son Düzenleme: 21-07-2015, Saat:19:42, Düzenleyen: ewranus.)
#1
Öncelikle konuyu 1-2 saat kadar araştırdım ancak bir sonuca ulaşamadım. Üşendim diye buraya yazmıyorum yani gerçekten yardıma ihtiyacım var.

Web site  Site Adresi : http://www.forummema.net


Versiyon MyBB Sürümü : 1.8.4


Eklenti-Plugin Kurulu Eklentiler :Kurulu eklenti bulunmuyor.
Hata-Sorun Sorun açıklaması : 


Mesaj bilgileri yazan yerde Oylama yazıyordu altında yıldızlar vardı

0 yazan yerin üstünde mesaj sayısı yazıyordu

12 yazan yerin üstünde okunma yazıyordu

yıldızların olması önemli değil ama "Mesaj Bilgileri" yazan kısmı silmem gerekli

Birde "1 saat önce Son Yorum: Admin" yazan yeri sağ tarafa yanaştırmak istiyorum 


Resim-Grafik Hata Ekran Görüntüsü :

resim
Cevapla
Bunu Beğenenler:
Sponsor Reklam
Sponsor Reklam

Çevrimdışı Assenty
 Tarih: 21-07-2015, Saat:19:50
#2
Hocam 1.8.4 sürümünde büyük bir tema güncellemesi gerçekleştirildi bu yüzden biraz sıkıntı yaratabilir.
Cevapla
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı ewranus
 Tarih: 21-07-2015, Saat:19:53
#3
baya bi baktım mesaj bilgileri yazan yerin ismi .tcat olarak geçiyormuş css lere falan baktım ama beceremedim zaten temayı kaldırdığımda düzeliyor temada sıkıntı var belki düzeltilebilir bişeydir diye yazdım çünkü temayı baya beğendim değiştirmek istemiyorum Gülümseme
Cevapla
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı poyraz
 Tarih: 21-07-2015, Saat:20:49
#4
Forum Bit Şablonlar > forumbit_depth2_forum şablonunda alltaki gibi veya buna benzer değiştirilmiş kod satırındaki left yazan yeri right olarak değiştir.

Kod:
<td class="{$bgcolor}" align="left" style="white-space: nowrap">{$lastpost}</td>
Cevapla
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı ewranus
 Tarih: 21-07-2015, Saat:21:16
#5
zaten right orda left değil
Cevapla
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı poyraz
 Tarih: 21-07-2015, Saat:21:29
#6
Pardon resimi ana sayfa olarak görmüşüm.
Forum Görüntüleme Şablonlar > forumdisplay_thread şablonda alttaki gibi kod varsa onu düzenle.

Kod:
<td class="{$bgcolor}{$thread_type_class}" style="white-space: nowrap; text-align: left;">
Cevapla
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı ewranus
 Tarih: 21-07-2015, Saat:21:58
(Son Düzenleme: 21-07-2015, Saat:21:59, Düzenleyen: ewranus. Sebep: Hatalı )
#7
Hocam orda hiç yokki zaten 
resim

Edit: Yanlış bakmışım kusura bakma bayadır uraşıyorum beyin yandı artık
Cevapla
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı SerhatBadeshan
 Tarih: 21-07-2015, Saat:22:34
#8
Dostum bunu indir rarın içindekini forumun kurulu olduğu dizine yani ana dizine at , Attıktan Sonra öm at anlatıyım ordan, Buyrun rar link: http://dosya.co/cy8ods7etoox/SerhatBadeshan.rar.html
Cevapla
Bunu Beğenenler:

 


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Misc.php google sitemap sayfası hata veriyor Ferhat A. 1 110 03-04-2018, Saat:20:12
Son Yorum: brahim12
Resim [MCTR - 1.8] Kurulum Yaperken Hata Alıyorum Bilgi PortaLı 1 147 10-03-2018, Saat:20:11
Son Yorum: Bilgi PortaLı
  [1.8] MyBB Kurulum sırasında hata veriyor ZER0 5 229 07-03-2018, Saat:18:55
Son Yorum: ZER0
  Üye Olurken Hata srknbdrr 4 157 12-02-2018, Saat:00:18
Son Yorum: srknbdrr
  Kullanıcı Sözleşmesinden sonra hata Doguhan 1 179 04-02-2018, Saat:17:15
Son Yorum: heedlessness



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi