MyBBDepo - Türkiyenin MyBB Deposu Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).
coney avatar
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Derecelendirme: 0/5 - 0 oy

MCTR Üst Panel Boşluk


Sponsor Reklam

İzinli S.G
 Tarih: 17-01-2013, Saat:21:49
#9
(17-01-2013, Saat:13:20)coney Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Bu Arada Punisher ForumNova Yedekleri Warez Sitelerde Kapış Kapış Satılıyor Açık Ağızlı Gülümseme

Nerde kim satıyor hocam ? Link ya da isim verin. Gereğini yapalım hemen !
Bunu Beğenenler: The PunisheR , SvMedeT

Çevrimdışı The PunisheR
 Tarih: 18-01-2013, Saat:00:18
#10
(17-01-2013, Saat:21:49)S.G Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(17-01-2013, Saat:13:20)coney Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Bu Arada Punisher ForumNova Yedekleri Warez Sitelerde Kapış Kapış Satılıyor Açık Ağızlı Gülümseme

Nerde kim satıyor hocam ? Link ya da isim verin. Gereğini yapalım hemen !

Aynen ya nerde paylaşılıyosa bi link verin nasıl oluyo bu iş anlamadım S.G hocam desteğiniz için şimdiden teşekkür ederim
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı coney
 Tarih: 18-01-2013, Saat:01:28
(Son Düzenleme: 18-01-2013, Saat:02:02, Düzenleyen: coney.)
#11
EDİT : Sorun Çözüldü Teşekkürler ByBurak.. Süper
Bunu Beğenenler:

 


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Admin Panel PHP Bilgisi SQL Hata JngBg03 8 2,547 23-02-2014, Saat:15:05
Son Yorum: SvMedeT
  Avatar - Üye panel bylejyoner 1 946 06-12-2013, Saat:00:06
Son Yorum: Screwy
  [MCTR - 1.6] Anasayfada nasıl avatar gözükür (Panel bölümünde) GokayGezgin 5 1,321 20-08-2013, Saat:14:45
Son Yorum: Smyrna35
  [1.4 - 1.6] Panel Nasıl Kurabilirim ? musditr 4 1,191 18-08-2013, Saat:17:19
Son Yorum: musditr
  Forum ana sayfasında boşluk var ? Rjtmjx 4 1,018 28-07-2013, Saat:21:37
Son Yorum: Smyrna35



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi