MyBBDepo - Türkiyenin MyBB Deposu Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).
qoksel123 avatar
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Derecelendirme: 0/5 - 0 oy

league of legends teması ?


Sponsor Reklam
media venus

Çevrimdışı qoksel123
 Tarih: 28-08-2014, Saat:19:59
#1
arkadaşlar mybb league of legends teması bulabılırmıyım yrdımcı olurmusunuz?
Cevapla
Bunu Beğenenler:
Sponsor Reklam
sponsor reklam sponsor reklam

Çevrimdışı erinkral
 Tarih: 28-08-2014, Saat:20:15
(Son Düzenleme: 28-08-2014, Saat:20:21, Düzenleyen: erinkral.)
#2
Dostum ilk Dilini düzgün kullan sonra sana yardım ederim Süper,
Alıntı:yrdımcı
+ Googleye yaz çıkar, bizlere sormadan önce bir Google ye bak (Link)
Neyse al Göz kırpma
+ Lol Temaları: Tema 1,Tema 2
Cevapla
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı qoksel123
 Tarih: 30-08-2014, Saat:00:11
#3
kardşeim hepsının lınklerı kırıp meafiredki calsıyo oda bozuk..
Cevapla
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı qoksel123
 Tarih: 30-08-2014, Saat:02:05
#4
kardeşim bilen yok mu yaaaa ?
Cevapla
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı usameavci
 Tarih: 30-08-2014, Saat:02:07
#5
(30-08-2014, Saat:02:05)qoksel123 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: kardeşim bilen yok mu yaaaa ?

Flood yaptığınız için uyarı puanı aldınız ünlem
Cevapla
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı qoksel123
 Tarih: 30-08-2014, Saat:02:16
#6
kardeşim yardım istemek ne zman dır flood olduarkadaşlınklerı atmıs lınkler kırık dedım
Cevapla
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı usameavci
 Tarih: 30-08-2014, Saat:02:41
#7
(30-08-2014, Saat:02:05)qoksel123 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: kardeşim bilen yok mu yaaaa ?

Burada linkler kırık diye mi sordunuz ? Tartışma çıkarmaya gerek yok bilen yazar bilmeyen yazmaz sürekli sitemlerinizi burada dile getirmeyin ünlem
Cevapla
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı qoksel123
 Tarih: 30-08-2014, Saat:02:48
#8
sakin ol sitem felan yaptıgımız yok o koydugun yorumun ustune bakıcaksın
Cevapla
Bunu Beğenenler:

 


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  [1.8] istek mybb metin 2 forum teması olcay888 6 581 09-08-2016, Saat:23:08
Son Yorum: SiberLeon
  mybb outline teması TolgaTSN 2 441 25-04-2016, Saat:20:26
Son Yorum: TolgaTSN
  OneFrm.com teması ByJet 5 712 25-04-2016, Saat:19:16
Son Yorum: Jokerler
  Sinister.ly teması slash7711 1 538 06-04-2016, Saat:12:14
Son Yorum: exHack
  [MCTR] XIPB Teması? Rapmania 10 2,587 12-02-2016, Saat:18:35
Son Yorum: haylazforum2



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi