MyBBDepo - Türkiyenin MyBB Deposu Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).
#Burak avatar
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Derecelendirme: 0/5 - 0 oy

Konu düzenlemeler


Sponsor Reklam
media venus

Çevrimdışı #Burak
 Tarih: 05-11-2013, Saat:23:32
#1
Arkadaşlar konu açarken şu yazı boyutu vs falan çıkıyorya konuyu ayarlıyoruz orası nerde çıkıyo şablonlarda falan ?

resim
Cevapla
Bunu Beğenenler:
Sponsor Reklam
sponsor reklam sponsor reklam

Çevrimdışı Smyrna35
 Tarih: 06-11-2013, Saat:01:55
#2
Ftpden js/Editor.js dosyasından düzenleyebilirsiniz.
Cevapla
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı #Burak
 Tarih: 06-11-2013, Saat:20:10
#3
Yok öyle bi dosya
Cevapla
Bunu Beğenenler:

 


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  konu açma hakkında soru ? qoksel123 4 1,216 24-11-2014, Saat:16:53
Son Yorum: SvMedeT
  Konu İçi Hatası Mybb Den İyi Anlayan Yardım Edebilirmi Xecutioner20 2 647 01-09-2014, Saat:01:59
Son Yorum: Xecutioner20
  Konu ve Mesaj Sayısı Dağınık __Smile__ 6 1,114 18-08-2014, Saat:00:23
Son Yorum: __Smile__
  kategori ve konu uzantısı link? ricoo 3 727 21-07-2014, Saat:16:26
Son Yorum: eXiGent
  Otomatik Konu İconu [ÇÖZÜLDÜ] themca 2 745 17-05-2014, Saat:22:04
Son Yorum: xpserkan



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi