MyBBDepo - Türkiyenin MyBB Deposu Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).
mgezegen58 avatar
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Derecelendirme: 0/5 - 0 oy

Konu degerlendirme sorunu


Sponsor Reklam

Çevrimdışı mgezegen58
 Tarih: 22-02-2014, Saat:23:46
(Son Düzenleme: 23-02-2014, Saat:01:03, Düzenleyen: mgezegen58.)
#1
Arkadaşlar sitemde http://www.frmfm.com konu degerlendirmede Herhangibir yıldıza Tıklıyorum Sayfanın ortasında yükleniyor Yazısı çıkıyo sonra gidiyo ama Konu degerlendirmede Yızdız işaretli olmuyor sorun nedir Yardm edn ltfn?
Cevapla
Bunu Beğenenler:
Sponsor Reklam
Sponsor Reklam

Çevrimdışı SvMedeT
 Tarih: 23-02-2014, Saat:10:38
#2
(22-02-2014, Saat:23:46)mgezegen58 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Arkadaşlar sitemde http://www.frmfm.com konu degerlendirmede Herhangibir yıldıza Tıklıyorum Sayfanın ortasında yükleniyor Yazısı çıkıyo sonra gidiyo ama Konu degerlendirmede Yızdız işaretli olmuyor sorun nedir Yardm edn ltfn?

Kontrol için temayı değiştirip dener misiniz?
Cevapla
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı mgezegen58
 Tarih: 23-02-2014, Saat:11:57
#3
(23-02-2014, Saat:10:38)SvMedeT Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(22-02-2014, Saat:23:46)mgezegen58 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Arkadaşlar sitemde http://www.frmfm.com konu degerlendirmede Herhangibir yıldıza Tıklıyorum Sayfanın ortasında yükleniyor Yazısı çıkıyo sonra gidiyo ama Konu degerlendirmede Yızdız işaretli olmuyor sorun nedir Yardm edn ltfn?

Kontrol için temayı değiştirip dener misiniz?

Temayı Degişince dûzeliyor Bu Temanın Şablonunda var o zaman hangi şablonları degişmem gerek? Ajax Komutuda sorun var sanırsam aynı işlem hızlıcevaptada oluyodu onu çözdüm bunu nasıl yapabilirim?
Cevapla
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı SvMedeT
 Tarih: 23-02-2014, Saat:12:24
#4
(23-02-2014, Saat:11:57)mgezegen58 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(23-02-2014, Saat:10:38)SvMedeT Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(22-02-2014, Saat:23:46)mgezegen58 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Arkadaşlar sitemde http://www.frmfm.com konu degerlendirmede Herhangibir yıldıza Tıklıyorum Sayfanın ortasında yükleniyor Yazısı çıkıyo sonra gidiyo ama Konu degerlendirmede Yızdız işaretli olmuyor sorun nedir Yardm edn ltfn?

Kontrol için temayı değiştirip dener misiniz?

Temayı Degişince dûzeliyor Bu Temanın Şablonunda var o zaman hangi şablonları degişmem gerek? Ajax Komutuda sorun var sanırsam aynı işlem hızlıcevaptada oluyodu onu çözdüm bunu nasıl yapabilirim?

js hatası vardırdır.

Aşağıdaki konuyu uygulamayı dene.
Kod:
http://destek.mybb.com.tr/showthread.php?tid=10365

Bu arada Sivas'lı mısınız?
Cevapla
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı mgezegen58
 Tarih: 23-02-2014, Saat:14:29
(Son Düzenleme: 23-02-2014, Saat:14:34, Düzenleyen: mgezegen58.)
#5
(23-02-2014, Saat:12:24)SvMedeT Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(23-02-2014, Saat:11:57)mgezegen58 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(23-02-2014, Saat:10:38)SvMedeT Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(22-02-2014, Saat:23:46)mgezegen58 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Arkadaşlar sitemde http://www.frmfm.com konu degerlendirmede Herhangibir yıldıza Tıklıyorum Sayfanın ortasında yükleniyor Yazısı çıkıyo sonra gidiyo ama Konu degerlendirmede Yızdız işaretli olmuyor sorun nedir Yardm edn ltfn?

Kontrol için temayı değiştirip dener misiniz?

Temayı Degişince dûzeliyor Bu Temanın Şablonunda var o zaman hangi şablonları degişmem gerek? Ajax Komutuda sorun var sanırsam aynı işlem hızlıcevaptada oluyodu onu çözdüm bunu nasıl yapabilirim?

js hatası vardırdır.

Aşağıdaki konuyu uygulamayı dene.
Kod:
http://destek.mybb.com.tr/showthread.php?tid=10365

Bu arada Sivas'lı mısınız?


Evet kardeşm sivaslıyım da be yukardki kodları nereye ekliyecegim? hangi dosyalara
Cevapla
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı SvMedeT
 Tarih: 23-02-2014, Saat:15:08
#6
(23-02-2014, Saat:14:29)mgezegen58 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(23-02-2014, Saat:12:24)SvMedeT Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(23-02-2014, Saat:11:57)mgezegen58 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(23-02-2014, Saat:10:38)SvMedeT Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(22-02-2014, Saat:23:46)mgezegen58 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Arkadaşlar sitemde http://www.frmfm.com konu degerlendirmede Herhangibir yıldıza Tıklıyorum Sayfanın ortasında yükleniyor Yazısı çıkıyo sonra gidiyo ama Konu degerlendirmede Yızdız işaretli olmuyor sorun nedir Yardm edn ltfn?

Kontrol için temayı değiştirip dener misiniz?

Temayı Degişince dûzeliyor Bu Temanın Şablonunda var o zaman hangi şablonları degişmem gerek? Ajax Komutuda sorun var sanırsam aynı işlem hızlıcevaptada oluyodu onu çözdüm bunu nasıl yapabilirim?

js hatası vardırdır.

Aşağıdaki konuyu uygulamayı dene.
Kod:
http://destek.mybb.com.tr/showthread.php?tid=10365

Bu arada Sivas'lı mısınız?


Evet kardeşm sivaslıyım da be yukardki kodları nereye ekliyecegim? hangi dosyalara

jQuery biliyorsanız temanızın js dosyalarına o konuyu uygulayacaksınız. Bilginiz yok ise başka tema kullanmanızı tavsiye ederim.
Cevapla
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı mgezegen58
 Tarih: 23-02-2014, Saat:16:30
(Son Düzenleme: 23-02-2014, Saat:19:29, Düzenleyen: mgezegen58.)
#7
(23-02-2014, Saat:15:08)SvMedeT Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(23-02-2014, Saat:14:29)mgezegen58 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(23-02-2014, Saat:12:24)SvMedeT Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(23-02-2014, Saat:11:57)mgezegen58 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(23-02-2014, Saat:10:38)SvMedeT Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Kontrol için temayı değiştirip dener misiniz?

Temayı Degişince dûzeliyor Bu Temanın Şablonunda var o zaman hangi şablonları degişmem gerek? Ajax Komutuda sorun var sanırsam aynı işlem hızlıcevaptada oluyodu onu çözdüm bunu nasıl yapabilirim?

js hatası vardırdır.

Aşağıdaki konuyu uygulamayı dene.
Kod:
http://destek.mybb.com.tr/showthread.php?tid=10365

Bu arada Sivas'lı mısınız?


Evet kardeşm sivaslıyım da be yukardki kodları nereye ekliyecegim? hangi dosyalara

jQuery biliyorsanız temanızın js dosyalarına o konuyu uygulayacaksınız. Bilginiz yok ise başka tema kullanmanızı tavsiye ederim.

dedinen Şekilde yaptım olmadı?
Cevapla
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı SvMedeT
 Tarih: 23-02-2014, Saat:16:42
#8
(23-02-2014, Saat:16:30)mgezegen58 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(23-02-2014, Saat:15:08)SvMedeT Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(23-02-2014, Saat:14:29)mgezegen58 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(23-02-2014, Saat:12:24)SvMedeT Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(23-02-2014, Saat:11:57)mgezegen58 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Temayı Degişince dûzeliyor Bu Temanın Şablonunda var o zaman hangi şablonları degişmem gerek? Ajax Komutuda sorun var sanırsam aynı işlem hızlıcevaptada oluyodu onu çözdüm bunu nasıl yapabilirim?

js hatası vardırdır.

Aşağıdaki konuyu uygulamayı dene.
Kod:
http://destek.mybb.com.tr/showthread.php?tid=10365

Bu arada Sivas'lı mısınız?


Evet kardeşm sivaslıyım da be yukardki kodları nereye ekliyecegim? hangi dosyalara

jQuery biliyorsanız temanızın js dosyalarına o konuyu uygulayacaksınız. Bilginiz yok ise başka tema kullanmanızı tavsiye ederim.

Bütn js dosyalarına Ekliyecem öylemi?

Eklemeyin, uygulayın. Konuda her şey açık olarak anlatılmış.
Cevapla
Bunu Beğenenler:

 


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Mybb Konu Editörü Yok :( burhanbasaran 11 2,657 11-10-2017, Saat:12:09
Son Yorum: VenomBoss
  MyBB Forumda Ana Sayfa Sorunu (Acil Yardım) seh-suvar 3 356 01-07-2017, Saat:11:34
Son Yorum: VenomBoss
  [1.6 - 1.8] konu silinmeme hatası Shiniori 1 292 01-05-2017, Saat:23:35
Son Yorum: ozanakkaya
  Kim kimdir Grup Sorunu Shiniori 3 352 21-04-2017, Saat:20:18
Son Yorum: VenomBoss
Araç - Bakım Konu taşıma sorunu dark1dark 4 1,058 22-01-2017, Saat:03:07
Son Yorum: eksewest



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi