MyBBDepo - Türkiyenin MyBB Deposu Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).
ByTugrul avatar
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 5/5 - 1 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Derecelendirme: 5/5 - 1 oy

Kişisel Web Arayüz Çizimim


Sponsor Reklam
media venus

İzinli wtfpls
 Tarih: 15-08-2014, Saat:23:02
#9
(15-08-2014, Saat:20:39)QwerT_ Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Ya küçük kardeşim vazgeç, vazgeç, vazgeç ! Ya çiz, kendinde kalsın ya da hiç çizme şunları. Paint ile mi çiziyorsun napıyorsun anlamadım ki. Her seferinde daha kötü ne çizebilir diye düşünmekten bıktım ben. Artık sen de dur istersen bi. Ne desek anlamıyorsun kendi bildiğini yapıyorsun, sonra da "Kodlucak varsa ulaşsın" vs. vs. Git 2 ders izle sonra yap şunları cidden sabır taşı olsa çatlamıştı bu kadar çizimin üzerine bunu görünce. Bir daha da bir şey yazmayacağım zaten çizimlerine, kendi kendine paylaş dur artık.

Kardeşim abartma adam 1-2 kötü tasarıkm yaptı ama bu güzel olmus yani abartılı kötü değil adam yeni baslamıs sonucta ne bekliyorsun sende ilk basta böyleydin bu tasarım kötü olmamıski
Cevapla
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı __Smile__
 Tarih: 15-08-2014, Saat:23:11
#10
(15-08-2014, Saat:23:02)wtfpls Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Kardeşim abartma adam 1-2 kötü tasarıkm yaptı ama bu güzel olmus yani abartılı kötü değil adam yeni baslamıs sonucta ne bekliyorsun sende ilk basta böyleydin bu tasarım kötü olmamıski

1-2 Nasıl - Neydi v5 çıktı en son Açık Ağızlı Gülümseme yakında v6 da çıkarır 2 dakika geçmeden çzim çıkartıyor hiçde video izlemişe benzemiyor kendini geliştirmiyorsun en azından tavsiyeleri dinle Süper En Azından Kendini İnsanlara Küçük Düşürüp Hakaret Ettirtme Süper Buyur Sana Tavsiye Gülümseme Dil Çıkarma
Cevapla
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı Sagna
 Tarih: 15-08-2014, Saat:23:45
#11
ya yeter bıktık artık sende paylaşma forumda yaptığın çizimleri yeter of Kızgın - SinirliKızgın - SinirliKızgın - SinirliKızgın - SinirliKızgın - SinirliKızgın - Sinirli
Cevapla
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı eatik
 Tarih: 15-08-2014, Saat:23:48
#12
(15-08-2014, Saat:23:02)wtfpls Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(15-08-2014, Saat:20:39)QwerT_ Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Ya küçük kardeşim vazgeç, vazgeç, vazgeç ! Ya çiz, kendinde kalsın ya da hiç çizme şunları. Paint ile mi çiziyorsun napıyorsun anlamadım ki. Her seferinde daha kötü ne çizebilir diye düşünmekten bıktım ben. Artık sen de dur istersen bi. Ne desek anlamıyorsun kendi bildiğini yapıyorsun, sonra da "Kodlucak varsa ulaşsın" vs. vs. Git 2 ders izle sonra yap şunları cidden sabır taşı olsa çatlamıştı bu kadar çizimin üzerine bunu görünce. Bir daha da bir şey yazmayacağım zaten çizimlerine, kendi kendine paylaş dur artık.

Kardeşim abartma adam 1-2 kötü tasarıkm yaptı ama bu güzel olmus yani abartılı kötü değil adam yeni baslamıs sonucta ne bekliyorsun sende ilk basta böyleydin bu tasarım kötü olmamıski

Bozacının şahidi şıracı derler ya, aynen öyle işte. Her konuda görüyorum sizi, bu arkadaşın çalışmalarını (!) övüyorsunuz. Ciddi ciddi beğeniyorsanız bu çizimleri bir şey demem tabi ama 5 tane tema çizip paylaşmış çocuğa 10 tane öneri yaptık biz. Her seferinde kendi bildiğini yapıyor ve bizi dinleyeceğe de benzemiyor hiç. Böyle bir insana ne yorumu yapalım yani biz ? "Çok güzel olmuş şak şak şak", "PSD at kodlayalım hocam" mı diyelim ? Allasen şu çizimleri övmeyin abi ya, yazık günah yemin ediyorum. Bundan kat kat profesyonellerini yerden yere vurdular bu forumda göz var nizam var.
Cevapla
Bunu Beğenenler: usameavci , Kiliza

Çevrimdışı Sagna
 Tarih: 15-08-2014, Saat:23:50
(Son Düzenleme: 15-08-2014, Saat:23:50, Düzenleyen: Sagna.)
#13
(15-08-2014, Saat:23:48)QwerT_ Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(15-08-2014, Saat:23:02)wtfpls Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(15-08-2014, Saat:20:39)QwerT_ Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Ya küçük kardeşim vazgeç, vazgeç, vazgeç ! Ya çiz, kendinde kalsın ya da hiç çizme şunları. Paint ile mi çiziyorsun napıyorsun anlamadım ki. Her seferinde daha kötü ne çizebilir diye düşünmekten bıktım ben. Artık sen de dur istersen bi. Ne desek anlamıyorsun kendi bildiğini yapıyorsun, sonra da "Kodlucak varsa ulaşsın" vs. vs. Git 2 ders izle sonra yap şunları cidden sabır taşı olsa çatlamıştı bu kadar çizimin üzerine bunu görünce. Bir daha da bir şey yazmayacağım zaten çizimlerine, kendi kendine paylaş dur artık.

Kardeşim abartma adam 1-2 kötü tasarıkm yaptı ama bu güzel olmus yani abartılı kötü değil adam yeni baslamıs sonucta ne bekliyorsun sende ilk basta böyleydin bu tasarım kötü olmamıski

Bozacının şahidi şıracı derler ya, aynen öyle işte. Her konuda görüyorum sizi, bu arkadaşın çalışmalarını (!) övüyorsunuz. Ciddi ciddi beğeniyorsanız bu çizimleri bir şey demem tabi ama 5 tane tema çizip paylaşmış çocuğa 10 tane öneri yaptık biz. Her seferinde kendi bildiğini yapıyor ve bizi dinleyeceğe de benzemiyor hiç. Böyle bir insana ne yorumu yapalım yani biz ? "Çok güzel olmuş şak şak şak", "PSD at kodlayalım hocam" mı diyelim ? Allasen şu çizimleri övmeyin abi ya, yazık günah yemin ediyorum. Bundan kat kat profesyonellerini yerden yere vurdular bu forumda göz var nizam var.


oh be içimi döktin şerefsizim Açık Ağızlı Gülümseme

(15-08-2014, Saat:23:48)QwerT_ Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(15-08-2014, Saat:23:02)wtfpls Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(15-08-2014, Saat:20:39)QwerT_ Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Ya küçük kardeşim vazgeç, vazgeç, vazgeç ! Ya çiz, kendinde kalsın ya da hiç çizme şunları. Paint ile mi çiziyorsun napıyorsun anlamadım ki. Her seferinde daha kötü ne çizebilir diye düşünmekten bıktım ben. Artık sen de dur istersen bi. Ne desek anlamıyorsun kendi bildiğini yapıyorsun, sonra da "Kodlucak varsa ulaşsın" vs. vs. Git 2 ders izle sonra yap şunları cidden sabır taşı olsa çatlamıştı bu kadar çizimin üzerine bunu görünce. Bir daha da bir şey yazmayacağım zaten çizimlerine, kendi kendine paylaş dur artık.

Kardeşim abartma adam 1-2 kötü tasarıkm yaptı ama bu güzel olmus yani abartılı kötü değil adam yeni baslamıs sonucta ne bekliyorsun sende ilk basta böyleydin bu tasarım kötü olmamıski

Bozacının şahidi şıracı derler ya, aynen öyle işte. Her konuda görüyorum sizi, bu arkadaşın çalışmalarını (!) övüyorsunuz. Ciddi ciddi beğeniyorsanız bu çizimleri bir şey demem tabi ama 5 tane tema çizip paylaşmış çocuğa 10 tane öneri yaptık biz. Her seferinde kendi bildiğini yapıyor ve bizi dinleyeceğe de benzemiyor hiç. Böyle bir insana ne yorumu yapalım yani biz ? "Çok güzel olmuş şak şak şak", "PSD at kodlayalım hocam" mı diyelim ? Allasen şu çizimleri övmeyin abi ya, yazık günah yemin ediyorum. Bundan kat kat profesyonellerini yerden yere vurdular bu forumda göz var nizam var.


oh be içimi döktin şerefsizim Açık Ağızlı Gülümseme
Cevapla
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı mucotr
 Tarih: 16-08-2014, Saat:01:05
#14
Beğenmediniz mi arkadaşlar? Yorum yazmayın? Derler ki, iplemezsen, gelmez. Konuyu açan arkadaş alınmasın iyi bir örnektir bu her zaman. Beğenmediyseniz hakaretlerle yormayın kendinizi, tavsiyelerinizi diğer konularda yaptınız dinlemiyor mu yazmayın, bakın ne olucak sonu sizlerde uyarı puanı alacaksınız. Değer mi? Yorum yazılmazsa elbet yorulacaktır.

Ya gerekli uyarlarınızı dinler ya da sıkılır yapmaz. Bu doğanın, ademoğlunun işleyişi.

Benim içinde son olsun;
Senin yaptığın çizim değil. Çizim yapmak için photoshopta kendini geliştirmelisin öncelik ile. Photoshop dersleri please!
Cevapla
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı yamyamix
 Tarih: 16-08-2014, Saat:02:38
#15
Bu kızan arkadaşların yaşları 17yi geçmez geçiyorsa da akıl yaşları geçmiyordur. Ortalık adminden çok admincilik oynayanlarla dolmuş. Ve buna çözüm bulunması şart artık. Hangi konuya girsem hakaret, küçük düşürme, aşağılama hepsi var..
Cevapla
Bunu Beğenenler: wtfpls

Çevrimdışı haksan
 Tarih: 16-08-2014, Saat:05:00
#16
(16-08-2014, Saat:02:38)yamyamix Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Bu kızan arkadaşların yaşları 17yi geçmez geçiyorsa da akıl yaşları geçmiyordur. Ortalık adminden çok admincilik oynayanlarla dolmuş. Ve buna çözüm bulunması şart artık. Hangi konuya girsem hakaret, küçük düşürme, aşağılama hepsi var..

Haklısın kardeşim, forum grafik forumuna döndü ilgilenen yok .
Cevapla
Bunu Beğenenler:

 


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  SLayeR Theme Çizmi / İlk Çizimim bilmek 6 1,010 15-08-2015, Saat:00:19
Son Yorum: Khall
  Kişisel Arayüz Çizimi Esay 15 2,168 16-08-2014, Saat:15:32
Son Yorum: Esay
  Slime - Arayüz Tasarımı Huracine 6 808 03-08-2014, Saat:14:23
Son Yorum: Huracine
Şiddet - Korku Kendi İlk PSD çizimim alın kodlayın :D kadirkilic 3 829 02-04-2014, Saat:18:00
Son Yorum: crawl
  [1.6] İlk Tema Çizimim.. Kodlayacak Kişi Aranıyor. Batuhan5 11 1,894 28-11-2013, Saat:23:36
Son Yorum: Batuhan5



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi