MyBBDepo - Türkiyenin MyBB Deposu Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).
SecDragon avatar
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Derecelendirme: 0/5 - 0 oy

İlk Temam !


Sponsor Reklam
media venus

Çevrimdışı SecDragon
 Tarih: 13-09-2013, Saat:09:24
(Son Düzenleme: 13-09-2013, Saat:09:25, Düzenleyen: SecDragon.)
#1
Arkadaşlar dün bir tema yapmayı deniyeyim dedim ve Apart 1 Temasını editledim.Bana göre güzel bir şey çıktı. Eğerki çok isteyen olursa paylaşmayı düşünüyorum.

Demo adresi :
Kod:
EvrenFrm.Com

Temadan görüntüler ;

resim
resim
resim

Yorumlarınızı bekliyorum. İyi , kötü yorumlara açığım. İlk temam.
Bunu Beğenenler:
Sponsor Reklam
sponsor reklam sponsor reklam

İzinli Screwy
 Tarih: 13-09-2013, Saat:09:58
#2
Apart temasının theadı ve butonları değişmiş sadece başka değişiklik göremedim.
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı SecDragon
 Tarih: 13-09-2013, Saat:10:01
#3
(13-09-2013, Saat:09:58)Screwy Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Apart temasının theadı ve butonları değişmiş sadece başka değişiklik göremedim.

-Postbiti değiştirdim.
-Konu içerisindeki oyu , yazdır , abone ol v.s kaldırdım.

Gerisini hatırlamıyorum Açık Ağızlı Gülümseme
Bunu Beğenenler:

İzinli Screwy
 Tarih: 13-09-2013, Saat:10:34
#4
(13-09-2013, Saat:10:01)SecDragon Adlı Kullanıcıdan Alıntı: -Postbiti değiştirdim.
-Konu içerisindeki oyu , yazdır , abone ol v.s kaldırdım.
Gerisini hatırlamıyorum Açık Ağızlı Gülümseme

Başka bişi yapılmamış ki hocam hatırlayasınız Gülümseme

Kendinizi biraz daha geliştirin bence. Kodlama öğrenip default üzerinden tema yapmaya alışın.
Bunu Beğenenler: HitMan

Çevrimdışı Serdar MERAL
 Tarih: 13-09-2013, Saat:11:11
#5
İLK TEMANIZA GÖRE HARİKA!
ÇOK HOŞ BENCE PAYLAŞMANIZI RİCA EDİYORUM
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı SecDragon
 Tarih: 13-09-2013, Saat:11:21
#6
(13-09-2013, Saat:11:11)Serdar MERAL Adlı Kullanıcıdan Alıntı: İLK TEMANIZA GÖRE HARİKA!
ÇOK HOŞ BENCE PAYLAŞMANIZI RİCA EDİYORUM

Paylaşıcam az sonra.
Bunu Beğenenler:

İzinli NmDahmeT
 Tarih: 13-09-2013, Saat:15:06
#7
uğur Gülümseme Senmisin knk Açık Ağızlı Gülümseme

Yalnız bu tema apart, dedikleri gibi sadece css'de birkaç kod ve şablonlarda bir kaç kod editlemişsin. Hatta kod değil Link

örn: .thead
background; url(http://resim)
resimi değiştirmişsin galiba sadece.

NOT: css kodunu salladım :p css ile aram yoktur.
Bunu Beğenenler:

İzinli Screwy
 Tarih: 13-09-2013, Saat:15:19
#8
(13-09-2013, Saat:11:11)Serdar MERAL Adlı Kullanıcıdan Alıntı: İLK TEMANIZA GÖRE HARİKA!
ÇOK HOŞ BENCE PAYLAŞMANIZI RİCA EDİYORUM

hocam apart serisinde zaten kırmızı tema var theadı değiştirip kullanabilirsiniz Açık Ağızlı Gülümseme
Bunu Beğenenler:

 


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Arkadaşlar Temam İçin Fikir Verebilirmisiniz ? sawama10 7 476 18-01-2016, Saat:05:30
Son Yorum: EmreKarakaya
  Yeni temam hakkında? EmreKRMN 12 1,569 05-01-2015, Saat:14:05
Son Yorum: EmreKRMN
  MJ-K İlk Temam MJ-K 8 1,272 01-09-2014, Saat:17:23
Son Yorum: kadirkilic
  İLK TEMAM -KODLANIYOR- Mmuratte 10 1,485 25-04-2014, Saat:21:33
Son Yorum: atomcu
  Vb3 Çeviri Temam Hakkında Düşünceleriniz. Screwy 13 1,801 04-01-2014, Saat:10:43
Son Yorum: duruk



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi