MyBBDepo - Türkiyenin MyBB Deposu Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).
yamyamix avatar
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Derecelendirme: 0/5 - 0 oy

İki Tane Sorum Olacak


Sponsor Reklam
media venus

Çevrimdışı yamyamix
 Tarih: 01-06-2012, Saat:11:53
#1
Arkadaşlar;

1- Prostats - Profesyonel İstatistik Plugin Bu eklentiyi kullanıyorum ve bu eklentide konulara tıklayınca en son verilen cevaba yönlendiriyor ya ben onu konunun ilk mesajına gitmesini istiyorum acaba yapabileceğim bir şey var mı?

2-
Kod:
http://mybbdepo.com/sitene-facebook-video-ekleme-konusu.html
buradaki mykodu yaptım ama çalışmıyor videolar. Ben MCTR'den bir eklenti indirmiştim facebook videolarıyla ilgili bütün facebook videolarını çalıştırıyordu.. Geçen gün sinirlendim siteyi sildim sildiğim günde hosting firmam yedek almış bir daha kurtaramadım siteyi baştan kurdum MCTR'nin de bakıma gireceği tuttu şansımdan Açık Ağızlı Gülümseme MCTR'deki o eklenti hakkında bilgisi olan var mı?
Kod:
[face]84545218545[/face]
bı şekilde ekleniyordu videolar...


Yardımlarınızı bekliyorum..
Saygılar..
Cevapla
Bunu Beğenenler:
Sponsor Reklam
sponsor reklam sponsor reklam

Çevrimdışı SvMedeT
 Tarih: 01-06-2012, Saat:12:04
#2
Merhaba Hocam Öncelikle Prostats Ozelliği o onun yerine MD'dekini kullanabilirsiniz yani bu forumdakini;


Hocam Face işi işe benimde dikkatimi çekti çalışmıyor ben facebook yenilendi videoları artık sayfa olarak göstermeye başladılar yani facebook'un link sisteminde değişiklik yaptıgını sanıyorum ondan çalışmıyor. Ama bu konuda fazla bilgim yok.
Cevapla
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı EmreKarakaya
 Tarih: 01-06-2012, Saat:12:44
#3
Bu İki Mykoduda Ben Yazdım Yenisi Burada

http://mybbdepo.com/facebook-video-eklem...onusu.html
Cevapla
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı yamyamix
 Tarih: 01-06-2012, Saat:12:54
(Son Düzenleme: 01-06-2012, Saat:12:55, Düzenleyen: yamyamix.)
#4
1- Prostats - Profesyonel İstatistik Plugin Bu eklentiyi kullanıyorum ve bu eklentide konulara tıklayınca en son verilen cevaba yönlendiriyor ya ben onu konunun ilk mesajına gitmesini istiyorum acaba yapabileceğim bir şey var mı?

Bunun elbet kolay çözümü vardır... Ama ne? Nasıl - Neydi

vB'de adamlar hala ekleyebiliyor faceden video Nasıl - Neydi

(01-06-2012, Saat:12:44)EmreKarakaya Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Bu İki Mykoduda Ben Yazdım Yenisi Burada

http://mybbdepo.com/facebook-video-eklem...onusu.html

Teşekkür ederim kardeşim Süper
Cevapla
Bunu Beğenenler:

 


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Yardım belgesinde bir sorum KJ Sawka 3 615 26-03-2014, Saat:18:13
Son Yorum: S.G
  Anasayfada 2 tane genel bakış var? burokolo 2 523 17-12-2013, Saat:17:33
Son Yorum: burokolo
  arakdaslar mybb girişe pin eklicemde bi sorum var byburak 1 409 13-12-2013, Saat:01:50
Son Yorum: Warsofdays
Resim Kücük Bir Sorum Var wolfmagic 6 806 05-12-2013, Saat:21:42
Son Yorum: wolfmagic
  [MCTR - 1.6] Bi Sorum Olucaktı? Holiqans 4 665 01-12-2013, Saat:20:08
Son Yorum: ParpaLess



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi