MyBBDepo - Türkiyenin MyBB Deposu Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).
istiklal35 avatar
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Derecelendirme: 0/5 - 0 oy

Google İndexleme Hakkında Soru


Sponsor Reklam
media venus

Çevrimdışı istiklal35
 Tarih: 06-06-2012, Saat:18:12
#1
Arkadaslar Google Bir Konuyu Ne Kadar Zamanda İndexler ve Çabuk İndexleme Hakkında Nerler Yapılmalıdır

Kod:
www.ForumStatik.com
Cevapla
Bunu Beğenenler:
Sponsor Reklam
sponsor reklam sponsor reklam

Çevrimdışı istiklal35
 Tarih: 07-06-2012, Saat:11:37
#2
Yardımcı Olabilir msniz ? Acilll
Cevapla
Bunu Beğenenler:

İzinli Mısırga
 Tarih: 07-06-2012, Saat:12:29
(Son Düzenleme: 07-06-2012, Saat:12:29, Düzenleyen: Mısırga.)
#3
hiç belli olmuyor, mesela vikipedi de onaylanmış bi maddeyi dakikasına indexliyor
Cevapla
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı istiklal35
 Tarih: 07-06-2012, Saat:17:56
#4
Evet Gülümseme Bazı Sitelerde 2 tane google botu oluyor bazılarında 30 tane bende 1 tane var bir konu 15 günde indexleniyor adamlar benden 10 gün sonra paylasıyor aynı konuyu hemen 5 dakikaya indexleniyor ilk sırada cıkıyor Açık Ağızlı Gülümseme ben 5 daha bekliyorm onun altında cıkıyorm Açık Ağızlı Gülümseme bazende üstünde Açık Ağızlı Gülümseme
Cevapla
Bunu Beğenenler:

İzinli Mısırga
 Tarih: 09-06-2012, Saat:19:25
#5
(07-06-2012, Saat:17:56)istiklal35 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Evet Gülümseme Bazı Sitelerde 2 tane google botu oluyor bazılarında 30 tane bende 1 tane var bir konu 15 günde indexleniyor adamlar benden 10 gün sonra paylasıyor aynı konuyu hemen 5 dakikaya indexleniyor ilk sırada cıkıyor Açık Ağızlı Gülümseme ben 5 daha bekliyorm onun altında cıkıyorm Açık Ağızlı Gülümseme bazende üstünde Açık Ağızlı Gülümseme

bende de konulardan önce forumları indexliyor :/
Cevapla
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı Webamaster
 Tarih: 09-06-2012, Saat:20:09
(Son Düzenleme: 09-06-2012, Saat:20:10, Düzenleyen: Webamaster.)
#6
Google sitelerin online kapasitesine göre indexleme yapar yani sizin sitenizde anlık 100 kişi onlineyken başka siteede anlık 1000 kişi onlineyse onun sitsi daha hızlı indexlenir bu olay böyle yürür Gülümseme malesef

peki bunun için ben ne yapablirim adamlar benden önce kurmuşlar forumları benden önce ilerletmişler bunun için yapılması gereken şey özgün konular paylaşmaktır yaani kopyala yapıştır değil kullanıcıların konuları kendi cümlelelriyle bilgileriyle paylaşmasıdır google botları inanmassınız belkide ama bunu göz önünde bulunduruyor. örneğin doğu anadoluda bir köyle ilgili bir şey paylaşıtınız bunun indexlenmesi diğer konularınıza nazaran çok kısa sürer yani google konuya aç bir sistem yeni bir şeyler gördüğü zaman hemen ekler sonuçta google'ın istediği şey o arama kutusuna ne yazılırsa yazılsın sonuç bulunamadı yazısını vermemektir.

kısacası bu kopyala yapıştırla bir yere gelinmez zaten özgün konu kastıgınızda sitenizin anlık ziyaretci sayısında yükselmeler olduğunu göreceksiniz benim deneyimlerimden sonuçlar bunlar ilk yardımımı böyle yapmak istedim kafanızda bir şeyler canlandıysa ne mutlu bana saygılar
Cevapla
Bunu Beğenenler: Mısırga , istiklal35

Çevrimdışı istiklal35
 Tarih: 10-06-2012, Saat:12:07
#7
Evet Hocam Doğru Söylüyorsn da Adamlar Benden önce acmıs önümde yer alıyor tamam özgün diyorsn da emek emek nereye kadar gidebileceğim günde 10 konu bile zor acılır emek emek . 10 kOnuyla Bir Yere Geleceğimi Sanmam üzgün Ayrıca Siteme NasıL Yönetici Alabilirim Konu Paylasacak ?
Cevapla
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı Furkan1
 Tarih: 10-06-2012, Saat:13:51
#8
(10-06-2012, Saat:12:07)istiklal35 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Ayrıca Siteme NasıL Yönetici Alabilirim Konu Paylasacak ?
Hocam sitenizde konu açabilir
yada
 Bkz: Sİte Tanıtım 
bölümüne bakabilirsiniz.

İyi forumlar!
Cevapla
Bunu Beğenenler:

 


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  konu açma hakkında soru ? qoksel123 4 1,216 24-11-2014, Saat:16:53
Son Yorum: SvMedeT
SSS MyBB 1611 - Pro-v9 Hakkında bir kaç sorun Akuma 6 1,385 16-09-2014, Saat:19:08
Son Yorum: Akuma
  Yardim Tasarim hakkinda Cekoserdar 7 968 01-08-2014, Saat:18:18
Son Yorum: usameavci
  Tasarım Hakkında Fikir Cekoserdar 3 742 01-08-2014, Saat:16:39
Son Yorum: Cekoserdar
  Google Seo 1.6.7 Fıko21 2 949 11-05-2014, Saat:03:54
Son Yorum: xpserkan



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi