MyBBDepo - Türkiyenin MyBB Deposu Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).
Erdem Alsırt avatar
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Derecelendirme: 0/5 - 0 oy

Forumumdaki chatboxtaki notu biri benden habersiz değiştiriyor yardım lütfen.


Sponsor Reklam
media venus

Çevrimdışı Erdem Alsırt
 Tarih: 28-03-2013, Saat:18:48
(Son Düzenleme: 28-03-2013, Saat:18:49, Düzenleyen: Erdem Alsırt.)
#41
(28-03-2013, Saat:18:47)Küvertiyu Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Ben diyeceğimi dedim çalmayı bırakmadıkca bızde senı bırakmayacağız.
niye alıntı istemiyorsunuz?
youtubeden alıntı yaptım ne olmuşki?
sizin siteden alıntı yapmadık

(28-03-2013, Saat:18:47)Ahmet_Toprak98 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Hakklaten. Ayrıca yaş mühim değil. Bende 15 yaşındayım ama şu kadar bi site kurabiliyorum;

Kod:
http://gamersforumtr.com.nu/

benim forumumdan daha ilkel
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı Küvertiyu
 Tarih: 28-03-2013, Saat:18:49
#42
(28-03-2013, Saat:18:48)Erdem Alsırt Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(28-03-2013, Saat:18:47)Küvertiyu Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Ben diyeceğimi dedim çalmayı bırakmadıkca bızde senı bırakmayacağız.
niye alıntı istemiyorsunuz?
youtubeden alıntı yaptım ne olmuşki?
sizin siteden alıntı yapmadık

Siz alıntı yapmasanız ben manyakmıyım durduk yere sızle uğraşıcam ?
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı Erdem Alsırt
 Tarih: 28-03-2013, Saat:18:50
(Son Düzenleme: 28-03-2013, Saat:18:52, Düzenleyen: Erdem Alsırt.)
#43
(28-03-2013, Saat:18:49)Küvertiyu Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(28-03-2013, Saat:18:48)Erdem Alsırt Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(28-03-2013, Saat:18:47)Küvertiyu Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Ben diyeceğimi dedim çalmayı bırakmadıkca bızde senı bırakmayacağız.
niye alıntı istemiyorsunuz?
youtubeden alıntı yaptım ne olmuşki?
sizin siteden alıntı yapmadık

Siz alıntı yapmasanız ben manyakmıyım durduk yere sızle uğraşıcam ?
O zaman bizle uğraşmayın çünkü alıntı yapmadık
youtubede videolar paylaştık işte kedi videolar vs.

BU KADAR SIK KANUN OLAMAZ YOUTUBEDEN Bİ KAÇ VİDEOYU FORUMDA PAYLAŞTIK DİYE BİİZM BAŞIMIZIN ETİNİ YEMEYİN.
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı Ahmet_Toprak98
 Tarih: 28-03-2013, Saat:18:51
#44
Neyi ilkel lan senin forumundan. Daha düne kadar anasayfanın içine eden bi bannerin vardı. Zaten sen istersen en iyi şeyi yap. Asla simulasyonturk gibi bişey yapamazsın (bende)
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı Erdem Alsırt
 Tarih: 28-03-2013, Saat:18:52
#45
(28-03-2013, Saat:18:51)Ahmet_Toprak98 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Neyi ilkel lan senin forumundan. Daha düne kadar anasayfanın içine eden bi bannerin vardı. Zaten sen istersen en iyi şeyi yap. Asla simulasyonturk gibi bişey yapamazsın (bende)

teması değişik simulasyon tük forumundaki temanın aynısı bende var ama seninki çok daha farklı ayrıca logosu bile yok yazı var.
PHP Kod:
http://eurotrucksimulator2forum.net78.net/ 
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı Ahmet_Toprak98
 Tarih: 28-03-2013, Saat:18:54
#46
Lan mal adam. Senin logo dediğin şey Oyunun logosunu alıp altına siktiriboktan bi fontla forum yazmakmı? TEmayla adam olunmuyo. Bende bilitim pro tema kurmayı. Teşlekkür eklentisi falan kurda kal ortada sik gibi.
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı alemburda
 Tarih: 28-03-2013, Saat:18:54
#47
(28-03-2013, Saat:18:47)Erdem Alsırt Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(28-03-2013, Saat:18:45)alemburda Adlı Kullanıcıdan Alıntı: sitene girilmiyor bile
resim

al bir bakta gözün gönlün açılsın site dediğin böyle olur Süper
Kod:
alemburda.clod5.com
O olur gayet normaldir site daha yeni bu nedenle henüz google siteyi tanımıyordur.
o uyarı verebilir uyarıyı yoksay sitede virüs falan yok.

o uyarı seçtiğin hosting reklamları yüzünden oluyor hiçbir zaman gitmeyecek Kafası Karışmış
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı Emektar
 Tarih: 28-03-2013, Saat:18:56
#48
(28-03-2013, Saat:18:47)Ahmet_Toprak98 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Hakklaten. Ayrıca yaş mühim değil. Bende 15 yaşındayım ama şu kadar bi site kurabiliyorum;

Kod:
http://gamersforumtr.com.nu/

benim forumumdan daha ilkel
[/quote]

En azından senin sitendeki gibi çalıntı yapmıyoruz. ad yazıyoruz.
Bunu Beğenenler:

 


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
Üzgün Yardım Edebilirmisiniz? :) wercil07 12 370 07-11-2016, Saat:18:32
Son Yorum: xpserkan
  Yardım talep ediyorum Xdiag1 4 313 16-10-2016, Saat:03:41
Son Yorum: Kiliza
  İstatistiklerde sıkıntı var - Yardım dddaaaddd 13 312 12-09-2016, Saat:21:47
Son Yorum: EmreKarakaya
Üzgün Acil Yardım llbaball 5 610 05-04-2016, Saat:20:12
Son Yorum: EmreKarakaya
  Yöneticiler Lütfen Baksın - Ban ve Multiüyelik Sorunum Var Kayasofteam 2 324 19-03-2016, Saat:18:31
Son Yorum: Kayasofteam



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi