MyBBDepo - Türkiyenin MyBB Deposu Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).
recepzxzz12 avatar
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Derecelendirme: 0/5 - 0 oy

Foruma reklam alımı başlamıştır(ücretsiz).


Sponsor Reklam

Çevrimdışı Sean
 Tarih: 30-08-2015, Saat:01:46
(Son Düzenleme: 30-08-2015, Saat:01:47, Düzenleyen: Sean.)
#9
(29-08-2015, Saat:23:13)fly.Lodos Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Şu 10tr (10tl)'nin en iyi yanı çok iyi grafikerler, coderlar yetiştirmesi. Eskiden çok güzel bir ortamdı. Hatta Genel Şef falan olmuştum. Birlikte tema yapmıştık. Hatta bir kaç haftaya kadar hala aynı temayı kullanıyorlardı. Ancak şu anda çok kötü bir hal almış durumda.

Abi adam 10tr'ye grafiker, coder yetiştirmesi güzel dedi.
10tl zamanlarında nese az bişey becerdikleri iş vardıda.
Şimdi dahada ölmüş.

Subdomain'den forum açtıran siteden ne beklenir ki? Dil Çıkarma
Cevapla
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı Khall
 Tarih: 30-08-2015, Saat:02:28
#10
10trde eski şefim şu an gerçekten çocuklar var,Death,Newsong gibi Gülümseme 2013 de gerçekten olgun insanlar ve usta grafiker-coderler vardı Süper
Cevapla
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı Relay
 Tarih: 30-08-2015, Saat:10:33
#11
billsoft desing dediğiniz temada yabancı bir tema arkadaşlar söylüyeyim. çeviri yapmış arkadaş sadece. 1 ay öncemi ne görmüştüm tekrar görürsem konuya ekliyim
Cevapla
Bunu Beğenenler:

İzinli eatik
 Tarih: 30-08-2015, Saat:11:18
#12
(30-08-2015, Saat:10:33)Relay Adlı Kullanıcıdan Alıntı: billsoft desing dediğiniz temada yabancı bir tema arkadaşlar söylüyeyim. çeviri yapmış arkadaş sadece. 1 ay öncemi ne görmüştüm tekrar görürsem konuya ekliyim

ekle bakalım
Cevapla
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı Relay
 Tarih: 30-08-2015, Saat:13:59
#13
https://nulledbb.com/Thread-Retail-Arcob...MyBB-1-8-5 pardon hocam sadece paylasmıslar sanırım
Cevapla
Bunu Beğenenler:

 


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Karşılıklı Footer Reklam RedLine 1 697 12-11-2016, Saat:23:15
Son Yorum: EsqiLerdenBeri
  FrmForum.ORG Reklam Alımları Başlamıştır.[Güncellendi] JustWach 11 2,281 20-10-2016, Saat:17:02
Son Yorum: JustWach
  Karşılıklı Reklam/ JustWach 0 970 14-06-2016, Saat:19:22
Son Yorum: JustWach
  MaviWare.Com Sitenizin Reklamını Yaptırın [ Reklam alın ] Mehmethan12 11 2,815 10-06-2016, Saat:16:44
Son Yorum: DexterCoder
  [1.8] Karşılıklı Reklam/Banner Değişimi Yapıcak berkansaku 0 668 08-06-2016, Saat:15:07
Son Yorum: berkansaku



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi