MyBBDepo - Türkiyenin MyBB Deposu Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).
owlnazi avatar
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Derecelendirme: 0/5 - 0 oy

Forum yorumdaki profil gözükmesi


Sponsor Reklam
media venus

Çevrimdışı iCarly
 Tarih: 18-07-2014, Saat:17:16
#9
@mucotr hocam başka bir konudaki yorumumu alıntı yaparak fikrimi belirtmek istiyorum;

(16-07-2014, Saat:21:43)iCarly Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Hocam öncelikle yorum için teşekkürler. Ben belirttim zaten "site adresi şablona göre yazılmalı" haklısınız o konuda ona bir şey demiyorum. Demek istediğim şablon var ama örneğin "sql hatası" için şablon koyulur. Neden, çünkü sql hatası her şeyden olabilir. Eklentiden olur, yanlış ayardan olur, sürümden olur vb. Ama benim dediğim bu "taşma, kayma" vb. zaten herkeste olabilecek/olan bir şey. Ne eklentiyle alakası var, ne sürümle. Hata ekran görüntsünü ben en başta da zaten koymuştum. Yani benim sitemim ona. Örneğin birisi resimde gösteriyor; "şurayı nasıl beyaz yapabilirim diye" herkes fırlıyor "şablona uy şablona diye".. Ne yapacaklar kurduğu eklentilere bakıp adama yeni eklenti mi yazacaklar? Adam sadece gösterdiği alanın rengini değiştirmeyi sormuş.. ...

Hocam benim dediğim bu. Bir kişi eğer yazının rengini değiştirmeyi sormuşsa ondan eklenti istemek, sürüm istemek vb. en az onun konuyu açarken araştırmaması kadar saçma olur kanaatineyim.

@owlnazi hocam;

Admin KP >> Temalar ve Şablonlar >> Şablonlar >> Kullandığınız Tema Şablonları >> PostBit Şablonlar >> postbit_classic aç;

CTRL + F yapıp avatar sözcüğünü arayın ve {$useravatar} gibi bir sonuç çıkacak. Onu alıp diğerlerinin üstüne yapıştırın yeri değişmiş olur. (Yapamazsanız postbit_classic şablonunu buraya yazın ve nereye koymak istediğinizi söyleyin halledelim.)

Profil resmi boyutunu büyültmek için;

Admin KP >> Ayarlar >> Kullanıcı Kayıt ve Profil Ayarları >> Avatar boyutu gibi bir şey olacak oradan istediğiniz değeri (maksimum avatar boyutu) ayarlayın. Sonra da;

Admin KP >> Ayarlar >> Konu Gösterimi ayarlarından "Konuda Gösterilecek Maksimum Avatar Boyutu" gibi bir seçenek olacak oradan da avatarın konuda hangi boyutta gösterileceğini seçebilirsiniz. Kolay gelsin, iyi forumlar.
Cevapla
Bunu Beğenenler:

 


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  [1.6] Forum İlginç Gösterim Yapıyor fdsgfdgdfg 7 622 21-06-2016, Saat:19:09
Son Yorum: Phoenix
  Forum İşaretini Nasıl Değiştirebilirim? Corleone 2 335 29-02-2016, Saat:00:59
Son Yorum: Corleone
  Alt Forum İkonları Bozuk Corleone 4 282 20-02-2016, Saat:14:13
Son Yorum: Corleone
Dikkat Forum İndexin Altına Başka Bir İndex Gösterme envercaglar 3 435 23-11-2015, Saat:16:48
Son Yorum: HitMan
  [1.6 - 1.8] Forum Kurulumu Hakkında Bilgi RmX78 5 704 09-11-2015, Saat:00:21
Son Yorum: Kiliza



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi