MyBBDepo - Türkiyenin MyBB Deposu Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).
007combatant avatar
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 5/5 - 1 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Derecelendirme: 5/5 - 1 oy

Forum İkonları Plugin + (Türkçe)


Sponsor Reklam
media venus

Çevrimdışı abdullah634938
 Tarih: 27-08-2013, Saat:09:30
#33
başka bi siteden ekledim diye düşünelim o anlamda
Cevapla
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı Smyrna35
 Tarih: 27-08-2013, Saat:14:53
#34
(27-08-2013, Saat:09:30)abdullah634938 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: başka bi siteden ekledim diye düşünelim o anlamda
Bildiğim kadarıyla bu eklenti ftp ile çalışıyor yani sizin ftp nizden resimleri çekiyor.
Cevapla
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı bilal567
 Tarih: 30-08-2013, Saat:16:45
#35
biziolmuyor ayar yok bundaaaaaaaKızgın - Sinirli
Cevapla
Bunu Beğenenler:

İzinli Screwy
 Tarih: 30-08-2013, Saat:16:57
#36
(30-08-2013, Saat:16:45)bilal567 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: biziolmuyor ayar yok bundaaaaaaaKızgın - Sinirli

Hocam sorun ne tam olarak yazsaydınız yardımcı olurduk hani Gülümseme Bunu yazınca sorununuz çözüldü mü? Gülümseme
Cevapla
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı bilal567
 Tarih: 14-09-2013, Saat:16:20
#37
(30-08-2013, Saat:16:57)Screwy Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(30-08-2013, Saat:16:45)bilal567 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: biziolmuyor ayar yok bundaaaaaaaKızgın - Sinirli

Hocam sorun ne tam olarak yazsaydınız yardımcı olurduk hani Gülümseme Bunu yazınca sorununuz çözüldü mü? Gülümseme
sorun bu
resim
ama gelmiyor
resim
Cevapla
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı Abdullah38
 Tarih: 23-10-2013, Saat:20:25
#38
bunu uğraşsak önceki forumlarada aktif edemezmiyiz ?
Cevapla
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı gameportaltr
 Tarih: 07-02-2014, Saat:16:58
#39
oyle bişey yok gözukmuyor..
Cevapla
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı xpserkan
 Tarih: 06-03-2014, Saat:15:40
#40
Merhaba,
Arkadaşlar bu eklenti ile uğraşmak yerine manuel olarak yapmanızı tavsiye ediyorum.


Sitenizde ne kadar az eklenti yüklü olursa, o kadar çok performans demektir.
Cevapla
Bunu Beğenenler:

 


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  [MCTR - 1.6] Ana Sayfada Kullanıcı Grupları [linkli] (plugin) 007combatant 4 2,360 01-08-2016, Saat:18:19
Son Yorum: axton
  [MD - 1.6] Anasayfada Son Konular Plugin Türkçe 007combatant 11 8,493 02-04-2016, Saat:14:54
Son Yorum: burakcanalgul
  [MCTR - 1.6] ChangUonDyu Chatbox - Sohbet Plugin 007combatant 123 48,810 23-02-2016, Saat:17:42
Son Yorum: DGRKSN
  [MD - 1.6] ProStats - Profesyonel İstatistik Türkçe 1.9.5 007combatant 11 8,197 25-01-2016, Saat:17:25
Son Yorum: kraladam12
Eklenti - Yama - Plugin MyBB Gelişmiş İstastistik Plugini Türkçe (vBlulletin Stil) Machine 20 4,262 21-01-2016, Saat:15:26
Son Yorum: EuyeneJR



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi