MyBBDepo - Türkiyenin MyBB Deposu Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).
AttAcK.58 avatar
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Derecelendirme: 0/5 - 0 oy

exe uzantılı dosyaları çalıştırma


Sponsor Reklam
media venus

Çevrimdışı AttAcK.58
 Tarih: 06-07-2012, Saat:18:10
#1
arkadaşlar ben siteme exedosyalar adında bir klasör açacam bu klasör içerisindeki exe uzantılı dosyaları listeleyeceğim buraya kadar yaptım.Fakat listedeki bu exe dosyalarına tıklandığında ben dosyayı indirmesini değil direkt çalışmasını istiyorum.yani kullanıcı dosyayı bilgisayarına kaydetmeden exe dosyasını çalıştırmasını istiyorum.php bilgisi olan arkadaşlar yardım edebilirmisiniz.

teşekkürler...
Cevapla
Bunu Beğenenler:
Sponsor Reklam
sponsor reklam sponsor reklam

Çevrimdışı yeni-user123
 Tarih: 06-07-2012, Saat:18:22
#2
oyle bişey yapılabilse hacklenmeyen pc kalmaz Açık Ağızlı Gülümseme
Cevapla
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı AttAcK.58
 Tarih: 06-07-2012, Saat:18:30
#3
ne alaka Göz kırpma
Cevapla
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı 007combatant
 Tarih: 06-07-2012, Saat:23:20
#4
(06-07-2012, Saat:18:30)AttAcK.58 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: ne alaka Göz kırpma

Esas senin bu cevabın ne alaka.. Düşün bakalım kötü niyetli birisi bir web sitesi kurdu. Senin istediğin şekilde bir kodlama yazdı. ve virüslü exe dosyalarının linkini koydu. Sonrasınıda anlatayım mı?

Senin istediğin şey mümkün değil. Eğer mümkün olursa bile bu bilgisayar aleminde çok büyük bir tehdit demek olacağı için bir gün geçmeden bunu düzeltme yazılımları çıkar.

Kısacası hiçbir istek sunmadan karşı tarafın bilgisayarında sadece bir php veya bir web kodlama dili ile bir dosya çalıştırmam mümkün değil..
Cevapla
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı EmreKarakaya
 Tarih: 07-07-2012, Saat:01:23
#5
(06-07-2012, Saat:23:20)007combatant Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(06-07-2012, Saat:18:30)AttAcK.58 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: ne alaka Göz kırpma

Esas senin bu cevabın ne alaka.. Düşün bakalım kötü niyetli birisi bir web sitesi kurdu. Senin istediğin şekilde bir kodlama yazdı. ve virüslü exe dosyalarının linkini koydu. Sonrasınıda anlatayım mı?

Senin istediğin şey mümkün değil. Eğer mümkün olursa bile bu bilgisayar aleminde çok büyük bir tehdit demek olacağı için bir gün geçmeden bunu düzeltme yazılımları çıkar.

Kısacası hiçbir istek sunmadan karşı tarafın bilgisayarında sadece bir php veya bir web kodlama dili ile bir dosya çalıştırmam mümkün değil..

Ayrıca kullanıcıdan izinsiz olarak dosya çalıştırdığın için arama motorları ve antivirüsler tarafından site zararlı site olarak görülür(Her nekadar yazılım zararsız olsada )
Cevapla
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı AttAcK.58
 Tarih: 07-07-2012, Saat:11:04
#6
internet explorer tarayıcısında bnm dediğim şekilde yapılabiliyordu.Ne yani şimdi microsoft geri zekalı mı?
Cevapla
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı EmreKarakaya
 Tarih: 07-07-2012, Saat:20:04
#7
(07-07-2012, Saat:11:04)AttAcK.58 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: internet explorer tarayıcısında bnm dediğim şekilde yapılabiliyordu.Ne yani şimdi microsoft geri zekalı mı?

Gördüğün Galiba Pcnetin 2004 ündeki makalesi.Microsoft Açığı kapadı sonradan
Cevapla
Bunu Beğenenler: xdersf

 




Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi