MyBBDepo - Türkiyenin MyBB Deposu Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).
DOGANORAL avatar
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Derecelendirme: 0/5 - 0 oy

DVZ Sohbet Paneli Sorunsuz By Xecutioner20 [Dogan Oral]


Sponsor Reklam
media venus

Çevrimdışı DOGANORAL
 Tarih: 15-07-2014, Saat:18:19
#9
yon ny.net sözüm sana deil machine dedi ya istedim de verdi falan yani dvz yi editlemek bu kadar zor bieşy deil ki alın dvz nin çalışmama sebebi header include a eklenen kod yüzündedndir yani dvz shoutboxda bişey yok herkez yapabilir sende sıkntı yok sana sözm yok
Cevapla
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı musditr
 Tarih: 15-07-2014, Saat:18:24
#10
Hocam demo varmı ?
Cevapla
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı Toretto
 Tarih: 15-07-2014, Saat:18:39
#11
(15-07-2014, Saat:18:24)musditr Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Hocam demo varmı ?

Kod:
http://www.torrentlen.com/
Cevapla
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı NY.Net
 Tarih: 15-07-2014, Saat:18:41
#12
Bilmediğim bir olay yüzünden tedbirli olarak yazdım milletler aram bozuldu sorunlu denmesine şaştım orijinalde zaten jquery kütüphane kodu istiyor yazıyordu css yi de verdim ama tedbirli olmam yanlış anlaşıldı eklenti güzel zaten teşekkürler
Cevapla
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı DOGANORAL
 Tarih: 15-07-2014, Saat:18:44
#13
PHP Kod:
http://www.torrentlen.com/index.php 

alın demo yukarda dosyalrıda paylşyorm


http://www10.zippyshare.com/v/23649795/file.html

alın burdada var alın bakın dosyalara orjinal dvzdir kendii editimdir
Cevapla
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı Red0x
 Tarih: 15-07-2014, Saat:19:00
#14
Mesajlar Aşağı Doğru yazılıyodu Çözüldümü.
Cevapla
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı DOGANORAL
 Tarih: 15-07-2014, Saat:19:06
#15
Evett Herşey Çözülüd Deneyin Eğer Hata Alırsanız Yazın Hemen Çözeym
Cevapla
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı musditr
 Tarih: 15-07-2014, Saat:19:14
#16
mybbde denicem bakalım inşallah olur
Cevapla
Bunu Beğenenler:

 


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  MCTR Stil Footer'da Sabit Kullanıcı Paneli Yapımı ! TheLegend 3 2,284 06-09-2012, Saat:16:24
Son Yorum: TheLegend



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi