MyBBDepo - Türkiyenin MyBB Deposu Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).
Smyrna35 avatar
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Derecelendirme: 0/5 - 0 oy

Domain + Hosting Yarışması


Sponsor Reklam
media venus

Çevrimdışı Smyrna35
 Tarih: 19-05-2013, Saat:22:25
(Son Düzenleme: 19-05-2013, Saat:23:22, Düzenleyen: Smyrna35.)
#1
Merhabalar,
Sizler kazanın diye bir yarışma yapmaya karar verdik ve yarışma ödülümüz Domain + Hosting yarışmasıdır.

Yarışmanın Ödülü :
Yarışmayı kazanan üyemize Domain + Host vereceğiz.
Domain Adı : pcailesi.com
Hosting Bilgileri :
2 GB Web Alanı
10 GB Trafik
5 Adet Veritabanı
10 Adet E-Posta
5 Adet SubDomain
Hosting Firması : hostbey.com
21/03/2014 Süresine kadar kullanılabilir.

Yarışmaya Nasıl Katılabilirsiniz ?
Konu altına "Katılmak İstiyorum" yazıp ve bu işlemi yaptıktan sonra,Belirlenen tarihe kadar en fazla konu paylaşan kişi yarışmanın ödülünü kazanan kişi olacaktır.

Yarışması Süresi : 9 Haziran 2013 'te sona erecektir.Eğer belli bir katılımcı olmaz ise yarışma sona erdilebilir veya süresi uzatılabilir.

Site adresi :
Kod:
genelfrm.com/konu-domain-hosting-yarismasi.html



(19-05-2013, Saat:23:15)Walkvery Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Daha önceden Smyrna35 nickli arkadaşımızın çekilişlerine katıldım, Sorunsuz bir şekilde domaini kendisi teslim etti bana öncedende bir kaç ticaretimiz oldu gayet sağlam güvenilir birisi Göz kırpma
Bunu Beğenenler:
Sponsor Reklam
sponsor reklam sponsor reklam

Çevrimdışı xdersf
 Tarih: 19-05-2013, Saat:22:29
#2
Katılmak İstiyorum. Ama süre uzun bide yo rum sauyıllıyıomu?
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı Smyrna35
 Tarih: 19-05-2013, Saat:22:33
(Son Düzenleme: 19-05-2013, Saat:22:35, Düzenleyen: Smyrna35.)
#3
(19-05-2013, Saat:22:29)#Xdersf™ Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Katılmak İstiyorum. Ama süre uzun bide yo rum sauyıllıyıomu?
Bu konu üstünde çok durduk yorum sayılmıyor neden derseniz çok saçma yorumlar vs. oluşacak spam gibi olabilir diye sadece konuları sayıyoruz.Ek olarak sürenin uzun olma sebebi yeterli katılımcının katılması için ve okulların bitiş haftasına denk gelmesi içindir.
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı JoVaiNiHaCKeR
 Tarih: 19-05-2013, Saat:22:56
#4
Kazandıktan Sonra Verip Vermiyeceğiniz Ne Mağlum ?
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı Smyrna35
 Tarih: 19-05-2013, Saat:23:01
(Son Düzenleme: 19-05-2013, Saat:23:02, Düzenleyen: Smyrna35.)
#5
(19-05-2013, Saat:22:56)JoVaiNiHaCKeR Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Kazandıktan Sonra Verip Vermiyeceğiniz Ne Mağlum ?
Hocam yani ben zorlana vermiyorum güvenen gelir yarışmaya katılır.Yani 1-2 kere daha yarışma yapmıştım ama böyle yorum yapan bir kişiyi ilk defa görüyorum.
Ek olarak ;
Eski yarışma sonucumuzdaki yorumlara bakabilirsin kazanan tarafından yapılan yorumlara bakınız.
Kod:
http://genelfrm.com/konu-domain-yarismasi-cekilis-sonuclari-05-05-2013.html
ayrıca ,
MyBB kurulumu yapıyorum sitelerinin tüm bilgilerini alıp yapıyorum ve gelen yorumlara bakıp kurulum yapılan üyelerin yorumlarını okuyunuz..
Kod:
http://genelfrm.com/konu-ucretsiz-mybb-kurulumu.html
Not : Ben size zorlana katılın veya bana güvenin demiyorum !!! Ama emin olunki kesinlikle bir kötü niyetim yoktur bunu bilin ...
İyi Günler.
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı JoVaiNiHaCKeR
 Tarih: 19-05-2013, Saat:23:04
#6
(19-05-2013, Saat:23:01)Smyrna35 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(19-05-2013, Saat:22:56)JoVaiNiHaCKeR Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Kazandıktan Sonra Verip Vermiyeceğiniz Ne Mağlum ?
Hocam yani ben zorlana vermiyorum güvenen gelir yarışmaya katılır.Yani 1-2 kere daha yarışma yapmıştım ama böyle yorum yapan bir kişiyi ilk defa görüyorum.
Ek olarak ;
Eski yarışma sonucumuzdaki yorumlara bakabilirsin kazanan tarafından yapılan yorumlara bakınız.
Kod:
http://genelfrm.com/konu-domain-yarismasi-cekilis-sonuclari-05-05-2013.html
ayrıca ,
MyBB kurulumu yapıyorum sitelerinin tüm bilgilerini alıp yapıyorum ve gelen yorumlara bakıp kurulum yapılan üyelerin yorumlarını okuyunuz..
Kod:
http://genelfrm.com/konu-ucretsiz-mybb-kurulumu.html
Not : Ben size zorlana katılın veya bana güvenin demiyorum !!! Ama emin olunki kesinlikle bir kötü niyetim yoktur bunu bilin ...
İyi Günler.

pcailesi.com 'dan başka bi adres olabilirmi ?
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı AttAcK.58
 Tarih: 19-05-2013, Saat:23:04
#7
bu yarışma bnce çok saçma.çünkü katılımcıların çoğunluğu saçma sapan paylaşımlar yapacaktır.sonra siz paylaşımları kabul etmeyeceksiniz o itiraz edecek filan çok başınız ağrır.her ne paylaşmak istiyorsan kendin zamanla yap başkalarından bunu yapmasını isteme çünkü olmaz çok deneyimim var yarışma filan hikaye.özgün ve işe yarar bilgiler paylaş o zaman kazanırsın.
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı Smyrna35
 Tarih: 19-05-2013, Saat:23:05
(Son Düzenleme: 19-05-2013, Saat:23:09, Düzenleyen: Smyrna35.)
#8
(19-05-2013, Saat:23:04)JoVaiNiHaCKeR Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(19-05-2013, Saat:23:01)Smyrna35 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(19-05-2013, Saat:22:56)JoVaiNiHaCKeR Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Kazandıktan Sonra Verip Vermiyeceğiniz Ne Mağlum ?
Hocam yani ben zorlana vermiyorum güvenen gelir yarışmaya katılır.Yani 1-2 kere daha yarışma yapmıştım ama böyle yorum yapan bir kişiyi ilk defa görüyorum.
Ek olarak ;
Eski yarışma sonucumuzdaki yorumlara bakabilirsin kazanan tarafından yapılan yorumlara bakınız.
Kod:
http://genelfrm.com/konu-domain-yarismasi-cekilis-sonuclari-05-05-2013.html
ayrıca ,
MyBB kurulumu yapıyorum sitelerinin tüm bilgilerini alıp yapıyorum ve gelen yorumlara bakıp kurulum yapılan üyelerin yorumlarını okuyunuz..
Kod:
http://genelfrm.com/konu-ucretsiz-mybb-kurulumu.html
Not : Ben size zorlana katılın veya bana güvenin demiyorum !!! Ama emin olunki kesinlikle bir kötü niyetim yoktur bunu bilin ...
İyi Günler.

pcailesi.com 'dan başka bi adres olabilirmi ?
Malesef olmaz.Ama Elimde farklı domainde mevcut ama onları bir dahaki yarışmada kullanıcağım ..
(19-05-2013, Saat:23:04)AttAcK.58 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: bu yarışma bnce çok saçma.çünkü katılımcıların çoğunluğu saçma sapan paylaşımlar yapacaktır.sonra siz paylaşımları kabul etmeyeceksiniz o itiraz edecek filan çok başınız ağrır.her ne paylaşmak istiyorsan kendin zamanla yap başkalarından bunu yapmasını isteme çünkü olmaz çok deneyimim var yarışma filan hikaye.özgün ve işe yarar bilgiler paylaş o zaman kazanırsın.
Çok haklısınız Copy + Paste olacak paylaşımlar bunları biliyorum.Ben kazanmak için yapmıyorum diyebilirim aslında elimdekileri dağıtmaya çalışıyoruz ve sitenin tanınmasına çalışıyoruz hem üyeler kazanıp sitemizinde tanınmasına çalışıyoruz.
Bunu Beğenenler:

 


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  domain acil bydestanss 7 467 16-06-2016, Saat:23:33
Son Yorum: mesmekar
  Domain +Host Karşılıgı Konu Yorum Kasicak bydestanss 11 1,117 09-06-2016, Saat:10:33
Son Yorum: MertMc07
  Host Verene Domain Alacağım Rocky 8 733 28-05-2016, Saat:15:49
Son Yorum: proallturkey
  HOsting Sağlayana Kuruculuk Vereceğim.. Experfect 1 253 28-05-2016, Saat:10:58
Son Yorum: DepMaster
  Oyun Domain Tavsiye -zombi- 4 338 19-05-2016, Saat:19:44
Son Yorum: -zombi-



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi