MyBBDepo - Türkiyenin MyBB Deposu Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).
ByTugrul avatar
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Derecelendirme: 0/5 - 0 oy

ByTugrul Tema Çizimi V5


Sponsor Reklam
media venus

Çevrimdışı Toretto
 Tarih: 15-08-2014, Saat:01:56
#9
(14-08-2014, Saat:20:34)ByTugrul Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Merraba Arkadaşlar Bu Tema Çizimim V4 Buda Beğenilmese Bida Tema Çizmicem üzgün

Demekki Çizmiyecen Süper
Bunu Beğenenler: Richardio

Çevrimdışı Kiliza
 Tarih: 15-08-2014, Saat:07:55
#10
(15-08-2014, Saat:00:49)ByTugrul Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Banlasınlar Çok Umrumda Sanki Başka MyBB Sitesi Yokmku Destek İçin Zaten Buranın MyBB Sini Kullanmıyom

Kullanma sana zorla kullan diyen yok burdaki kaliteli paketi kaciran sensin.. Git kendi kullandigin paketin sitesinde paylas bu temalari sana guzel bir ayar versinler belki duzelirsin
Bunu Beğenenler: Manager , Richardio

Çevrimdışı Throvision
 Tarih: 15-08-2014, Saat:19:52
#11
Bune lan? v4 demiş birde. v4 buysa v1'i düşünmek bile istemiyorum.
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı Esay
 Tarih: 15-08-2014, Saat:20:00
#12
Çocuğu psikolojik çöküntüye sokacaksınız arkadaşlar yapmayın Açık Ağızlı Gülümseme
Bunu Beğenenler: Controller , eatik , Manager , Richardio

İzinli wtfpls
 Tarih: 15-08-2014, Saat:20:30
#13
(15-08-2014, Saat:19:52)Throvision Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Bune lan? v4 demiş birde. v4 buysa v1'i düşünmek bile istemiyorum.

Anladık ama laflarına dikkat et lan felan nolyuor kardeşim ? b ilmiyor çocuk yasıda küçük belli bıraktı zaten uzatma adam gibi konus.
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı eatik
 Tarih: 15-08-2014, Saat:20:40
#14
(15-08-2014, Saat:20:30)wtfpls Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(15-08-2014, Saat:19:52)Throvision Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Bune lan? v4 demiş birde. v4 buysa v1'i düşünmek bile istemiyorum.

Anladık ama laflarına dikkat et lan felan nolyuor kardeşim ? b ilmiyor çocuk yasıda küçük belli bıraktı zaten uzatma adam gibi konus.

Bırakmamış dostum, siz ne derseniz deyin o çocuk paint terk çizimler ile burada küfür yemeye devam edecek. Nasıl bir hırs bürümüşse gözünü artık..
Bunu Beğenenler: __Smile__ , usameavci , Manager

Çevrimdışı Cekoserdar
 Tarih: 15-08-2014, Saat:21:11
#15
Terket Açık Ağızlı Gülümseme
Bunu Beğenenler:

 


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  tema istek adem33 0 206 02-07-2016, Saat:00:48
Son Yorum: adem33
  Tema hakkında görüşleriniz.. burakcanalgul 7 483 23-06-2016, Saat:09:18
Son Yorum: Kiliza
  Serkan abiden tema alıcam nerden nasıl ulaşabilirim Xdiag1 0 220 16-06-2016, Saat:10:34
Son Yorum: Xdiag1
  Mybb Tema Aranıyor DoruSahin 1 443 22-05-2016, Saat:17:20
Son Yorum: erdalmedet
  [1.8] Tema Takas ! ScottCoder 5 651 18-05-2016, Saat:18:31
Son Yorum: Kiliza



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi