MyBBDepo - Türkiyenin MyBB Deposu Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).
iCarly avatar
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Derecelendirme: 0/5 - 0 oy

Biri Son 3 Sorunuma Bakabilir Mi Lütfen??!!!


Sponsor Reklam
media venus

Çevrimdışı iCarly
 Tarih: 16-08-2012, Saat:22:24
(Son Düzenleme: 16-08-2012, Saat:22:29, Düzenleyen: PaTRoN.)
#17
Arkadaşlar yarın tatile gideceğiz. Gitmeden bir şu sorunları halletsek Melek - Masum Lütfen ya üzgün
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı PaTRoN
 Tarih: 16-08-2012, Saat:22:30
#18
Merhaba,
Yardım Eden Çıkardı İllaki.
2 Flood + Kalın Büyük +renk Yazı &20 Uyarı Puanı.
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı iCarly
 Tarih: 16-08-2012, Saat:22:50
#19
Arkadaşım verdin ne oldu? İçin rahatladı mı? Burada 1 hafta olmayacağım için bugün halletmek istedim. EmreKarakaya abi Allah'a şükür diğer sorunlarımda yardım etti. Ama şuan aktif değil gördüğün gibi? Başka bir yol varsa söyle konuyu başkalarının da görebilmesi için? Rapor ettik uyarı alırsın dedin, şimdi uyarı verdin. Eline ne geçiyor anlamadım.? 100 uyarı puanı ver ama en azından sorunuma 1 yardım et. Emre abi de benden bıktı ama senin gibi hiç yapmadı niyeyse. Kendisine ne kadar çok özel mesaj attım. 1 kez kötü bir şey demedi, şikayet etmedi. Hatta ona da sordum. Size bu konuları gösterebilmek için ne yapabilirim diye. Ve yazı boyutu da büyük değil "orta". Flood dediğin ard arda atmaktır. Saat farkına bakar mısın? 11.57, 22.24. Dediğim gibi istersen 100 uyarı ver ama en azından yardımcı ol..
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı PaTRoN
 Tarih: 16-08-2012, Saat:22:55
#20
Varmı Bi Diyeceğin İçim Rahatladı Ohh Oldumu İstediğin. Burda Kaç Bin Tane Konu Var Üst Üste İstatisliklerden Gidince Up Yapsın Güncellesin Her Dakika Rapor Yollasın Nasıl Olur ? Sanki Bildiğim Konuda Yardım Etmiyorum Bilgim Olsa İlk Yazardım Sonra Sunardım Gerekçeği. Sen Üst Üste Mesaj Atın. Flood 24 Saat İçinde Kimse Yazmadığı Halde Güncellerse Flood Olur.

Burada Herkesin İşi Var Onlarda İnsan Tatil , İş Gibi Sorunları Var Herkes Güncellesin Herkesin Acelesi Var. Bunu Unutma.
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı iCarly
 Tarih: 16-08-2012, Saat:23:03
(Son Düzenleme: 16-08-2012, Saat:23:06, Düzenleyen: iCarly.)
#21
Kardeşim Sen Forumda Yetkili Kişisin. Ben ne dersem boş. Benim amacım konuyu yukarı çıkarmak değil. destekforum'da da yazdım. Bakın konuya. Deyin ki; "İşim var, 1 saat sonra, 2 gün sonra falan bakayım." Ama gördüğün gibi cevap veriliyor. Cevabı veriyorum ve orada kalıyor. Ben flood olduğuna inanmıyorum açıkçası. Çünkü birinde Emre abinin sorusuna cevap vermişim, birinde gerekli açıklama yapmışım. Ama dediğim gibi sen burada benden üst rütbelisin ve ben ne dersem boş. Binlerce konu var ama sonuçta sadece yöneticiler yardım etmiyor. Üyeler de birbirine yardım ediyor. Dediğim gibi sorunum çözülebilecekse 200 uyarı puanına da razıyım. Ve bir forum yetkilisi olduğunuzu düşünürsek üslubunuzu hiç beğenmedim açıkçası. Sizin bizi düzeltmeniz lazımken ben sizin yazınızdan rahatsız oldum. Uyarı da verseniz en azından ilgilendiniz teşekkürler. Kurallardan da bir şey hatırlatmak istedim:

Alıntı:İstisnai durumları hoş görmek yönetimin insafiyetindedir.

Ayrıca bazıları gibi her sorunum için 30 tane konu açmak yerine en azından sadece 1 konuda bütün sorunlarımı halletmeye çalışıyorum.
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı PaTRoN
 Tarih: 16-08-2012, Saat:23:06
#22
(16-08-2012, Saat:23:03)iCarly Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Kardeşim Sen Forumda Yetkili Kişisin. Ben ne dersem boş. Benim amacım konuyu yukarı çıkarmak değil. destekforum'da da yazdım. Bakın konuya. Deyin ki; "İşim var, 1 saat sonra, 2 gün sonra falan bakayım." Ama gördüğün gibi cevap veriliyor. Cevabı veriyorum ve orada kalıyor. Ben flood olduğuna inanmıyorum açıkçası. Çünkü birinde Emre abinin sorusuna cevap vermişim, birinde gerekli açıklama yapmışım. Ama dediğim gibi sen burada benden üst rütbelisin ve ben ne dersem boş. Binlerce konu var ama sonuçta sadece yöneticiler yardım etmiyor. Üyeler de birbirine yardım ediyor. Dediğim gibi sorunum çözülebilecekse 200 uyarı puanına da razıyım. Ve bir forum yetkilisi olduğunuzu düşünürsek üslubunuzu hiç beğenmedim açıkçası. Sizin bizi düzeltmeniz lazımken ben sizin yazınızdan rahatsız oldum. Uyarı da verseniz en azından ilgilendiniz teşekkürler. Kurallardan da bir şey hatırlatmak istedim:

Alıntı:İstisnai durumları hoş görmek yönetimin insafiyetindedir.

Merhaba,
Benim Üslubum Düzeltmek Size Kalmadı. Biz Sizi Düzeltiyoruz Sonra Terbiyesizce Saygısız Cevaplar Alıyoruz. Kuralı İyi Okumadınız Ben Sizi 1 Uyarmışım Sonra Konuya Flood Ve Kalın Yazı + Renklendirme Yazdınız .. Ben istisnai Gayet İyi Sağladım
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı iCarly
 Tarih: 16-08-2012, Saat:23:10
#23
(16-08-2012, Saat:23:06)PaTRoN Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(16-08-2012, Saat:23:03)iCarly Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Kardeşim Sen Forumda Yetkili Kişisin. Ben ne dersem boş. Benim amacım konuyu yukarı çıkarmak değil. destekforum'da da yazdım. Bakın konuya. Deyin ki; "İşim var, 1 saat sonra, 2 gün sonra falan bakayım." Ama gördüğün gibi cevap veriliyor. Cevabı veriyorum ve orada kalıyor. Ben flood olduğuna inanmıyorum açıkçası. Çünkü birinde Emre abinin sorusuna cevap vermişim, birinde gerekli açıklama yapmışım. Ama dediğim gibi sen burada benden üst rütbelisin ve ben ne dersem boş. Binlerce konu var ama sonuçta sadece yöneticiler yardım etmiyor. Üyeler de birbirine yardım ediyor. Dediğim gibi sorunum çözülebilecekse 200 uyarı puanına da razıyım. Ve bir forum yetkilisi olduğunuzu düşünürsek üslubunuzu hiç beğenmedim açıkçası. Sizin bizi düzeltmeniz lazımken ben sizin yazınızdan rahatsız oldum. Uyarı da verseniz en azından ilgilendiniz teşekkürler. Kurallardan da bir şey hatırlatmak istedim:

Alıntı:İstisnai durumları hoş görmek yönetimin insafiyetindedir.

Merhaba,
Benim Üslubum Düzeltmek Size Kalmadı. Biz Sizi Düzeltiyoruz Sonra Terbiyesizce Saygısız Cevaplar Alıyoruz. Kuralı İyi Okumadınız Ben Sizi 1 Uyarmışım Sonra Konuya Flood Ve Kalın Yazı + Renklendirme Yazdınız .. Ben istisnai Gayet İyi Sağladım

1.si siz beni flood olarak değil "Rapor" konusunda uyardınız. Sizin üslubunuzu düzeltmiyorum. Sadece rahatsızlığımı bildiriyorum. Tekrardan belirtiyorum. "Üst Rütbeli Sizsiniz." Ayrıca cevaplarımı tekrar okursanız hiçbirinde "Terbiyesizce Saygısız" tanımına girecek cümleler/kelimeler kullanmadığımı anlarsınız.
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı PaTRoN
 Tarih: 16-08-2012, Saat:23:12
#24
Tamam İşe Rapor Konusunda Uyardım Sizi Sonra Flood + Kalın Yazmak + Renkli Yazmak Tamamını Var. Aynı Günde 3 Kere Uyarma Gibi Söz Konusu Değil. Zaten Terbiyesiz Ve Saygısız Size Demedim Genel Olarak Dedim Niye Üstünüze Alındıysanız.
Bunu Beğenenler:

 


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Yöneticiler Lütfen Baksın - Ban ve Multiüyelik Sorunum Var Kayasofteam 2 325 19-03-2016, Saat:18:31
Son Yorum: Kayasofteam
SSS Lütfen Yardım ACİL !!! MyBB Forum ramazan1478 3 393 19-02-2016, Saat:22:11
Son Yorum: EmreKarakaya
  [1.8] Merhaba , Lütfen Yardım Ediniz (Yeniyim.!) umut936 4 388 28-12-2015, Saat:00:56
Son Yorum: EmreKarakaya
  Acil Yardım Lütfen :) Spark 3 861 27-09-2015, Saat:20:45
Son Yorum: SefaKaya
  Mybb Forum İçin yardım edecek biri lazım arkadaşlar zagor01 1 403 16-09-2015, Saat:14:28
Son Yorum: EmreKarakaya



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi