MyBBDepo - Türkiyenin MyBB Deposu Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).
eXiGent avatar
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 5/5 - 2 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Derecelendirme: 5/5 - 2 oy

Bilgisayarımı Aldım İnternetimi Bağlattım :)


Sponsor Reklam
media venus

Çevrimdışı xpserkan
 Tarih: 30-08-2012, Saat:16:53
#9
(30-08-2012, Saat:16:50)exii Adlı Kullanıcıdan Alıntı: yok abi ya bende tükenmez :p kaç senedir bunun hayalini kurdum o kadar zaman geçmediyse bundan sonrada geçmez sen merak etme Gülümseme

Buna şüphem yok , bu arada bende sevindim senin adına gerçekten, uzun süredir bu hayali kuruyordun. destek olamadık sana bu konuda kusura bakma. Sonuçta mutlu son olması çok güzel...
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı eXiGent
 Tarih: 30-08-2012, Saat:17:05
#10
eyw abi önemli değil zaten sen bana fazlasıyla destek olacağın kadar olmuşsun bu güne kadar Gülümseme ama bir şeyi yanlış dedin :p MUTLU SON DEĞİL Ben buna MUTLU BAŞLANGIÇ DERİM çünkü herşey daha yeni başlıyor :p
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı Virusman
 Tarih: 30-08-2012, Saat:17:07
#11
Hayırlı olsun, iyi günlerde kullan Gülümseme

Biraz klasik bi cümle oldu ama neyse Açık Ağızlı Gülümseme

Bende bilirim bilgisayarsız hayatı çok zordur, çölde susuz kalmak gibi bişe Dil Çıkarma
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı eXiGent
 Tarih: 30-08-2012, Saat:17:10
#12
çok teşekkür ederim kardeşim klasik olması önemli değil içten olması önemli Gülümseme

son cümlene aynen katılıyorum yaklaşık 10 senedir susuz geziniyom ben o çölde Açık Ağızlı Gülümseme Açık Ağızlı Gülümseme daha yeni suyu buldum Açık Ağızlı Gülümseme
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı xpserkan
 Tarih: 30-08-2012, Saat:17:10
#13
(30-08-2012, Saat:17:05)exii Adlı Kullanıcıdan Alıntı: eyw abi önemli değil zaten sen bana fazlasıyla destek olacağın kadar olmuşsun bu güne kadar Gülümseme ama bir şeyi yanlış dedin :p MUTLU SON DEĞİL Ben buna MUTLU BAŞLANGIÇ DERİM çünkü herşey daha yeni başlıyor :p

Haklısın kardeşim, o zaman buna => Sonun başlanğıcı diyebiliriz.. Açık Ağızlı Gülümseme

(30-08-2012, Saat:17:07)Virusman Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Hayırlı olsun, iyi günlerde kullan Gülümseme

Biraz klasik bi cümle oldu ama neyse Açık Ağızlı Gülümseme

Bende bilirim bilgisayarsız hayatı çok zordur, çölde susuz kalmak gibi bişe Dil Çıkarma

Çölde susuz kalmak gene iyidir hocam, bu daha kötü birşey.. Açık Ağızlı Gülümseme
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı EmreKarakaya
 Tarih: 30-08-2012, Saat:17:11
#14
Hoşgeldin Ve Hayırlı Olsun Hocam Nasılsın İyi Misin?
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı eXiGent
 Tarih: 30-08-2012, Saat:17:11
(Son Düzenleme: 30-08-2012, Saat:17:16, Düzenleyen: eXiGent.)
#15
birde gümüşhane gibi bir yerde yaşıyorsan bilgisayarsız olmak 2 kat daha zor Açık Ağızlı Gülümseme

Teşekkür Edeim Emre Kardeşim İyim Seni Sormalı Sen Nasılsın İyisindir İnşallah Gülümseme
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı Xion
 Tarih: 30-08-2012, Saat:17:17
#16
Hayırlı Olsun Hocam Çalışmalarını Çok merak Ediyorum.

XpSerkan Hocam Sizde Çok Sevinmişsiniz Sizinde Gözünüz Aydın! Açık Ağızlı Gülümseme
Bunu Beğenenler:

 


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  500 Internal Server Error hatası aldım yardım lütfen k552k 2 363 28-08-2014, Saat:14:07
Son Yorum: k552k
  Google'in Pr Güncellemesi İle PR3 Aldım :) Machine 6 735 08-12-2013, Saat:14:45
Son Yorum: Machine
  facebook ile baglanda şu hatayı aldım arkadaşlar fatihcray 5 761 13-06-2013, Saat:11:40
Son Yorum: fatihcray



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi