MyBBDepo - Türkiyenin MyBB Deposu Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).
ByMasteR avatar
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Derecelendirme: 0/5 - 0 oy

Bana Kapısını Açabilecek Webmaster Forumu?


Sponsor Reklam
media venus

Çevrimdışı SvMedeT
 Tarih: 10-10-2012, Saat:20:10
#17
ByMasteR hocam kararınız ?
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı ByMasteR
 Tarih: 10-10-2012, Saat:20:30
#18
ben okeyim
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı ßyßurak
 Tarih: 10-10-2012, Saat:20:33
#19
(10-10-2012, Saat:19:53)devrim Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(10-10-2012, Saat:19:30)NiqoTin Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Tmm İşte Aynen benim forum iki konuda ayrıntılı ayrıca iştegine göre düzenlemeler yapılabilir. ByBurak ' ta bu sitede Açık Ağızlı Gülümseme sn bilirsin ben sadece yöneticilerin adam gibi adam olmasını iştiyorum. herkeze teklif etmiyorum

adam gibi adam?
kusura bakmayın ama arkadaş; tenezzül edip mesajıma cevap dahi vermiyor Uyku
ekibinizi kuracaksanız daha dikkatli olun derim.

Hocam Mesaj Cevap Mermin nedeni bazıları okadar şaçma sorular soruyorki araştırma yapsalar 5 dk da bulurlar gereksiz mesaj diye atmıyorum sorunu büyük kendileri çözmeyicek kişilere yardım ediyorum o kişiler kendini bilir + günde 10 taneye yakın ö.m geliyor hepsini cevaplamaya çalışıyorum.. Bazen Warez Temada Edit İstiyenler oluyor o mesajlara hiç bakmıyorum..
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı SvMedeT
 Tarih: 10-10-2012, Saat:20:34
#20
knki ByMasteR bizim aileye geliyo la Açık Ağızlı Gülümseme
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı ßyßurak
 Tarih: 10-10-2012, Saat:20:36
#21
okey gelsin proplem yok bu aralar V9'u yaptığım için forumda konu vs açmam ara sıra açarım...
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı SvMedeT
 Tarih: 10-10-2012, Saat:20:38
(Son Düzenleme: 10-10-2012, Saat:20:39, Düzenleyen: SvMedeT.)
#22
la sorun yok dert ettiğin seye bak Açık Ağızlı Gülümseme

Bymaster Kotan dolmus Ö.M

Al Msn

svmedet@hotmail.com.tr
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı ByMasteR
 Tarih: 10-10-2012, Saat:20:45
#23
msnde ekledim. sende ekle bende bi sıkıntı var Açık Ağızlı Gülümseme x2qRs@hotmail.com
Bunu Beğenenler:

 


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  serkan Abi bana ulaşırmısın ? Xdiag1 6 379 30-06-2016, Saat:00:48
Son Yorum: proallturkey
  Hile forumu açanlar hileleri nerden alıyor? BurakkBeyy 4 587 12-06-2016, Saat:03:25
Son Yorum: SiberLeon
  Dünyanın En Şirin Müziğiii (Bana Göre :)) MyBBurak 5 507 30-04-2016, Saat:01:36
Son Yorum: Relay
  Ortak Mybb Forumu Aranıyor ... Hertürlü Güvence Maxsis 20 1,496 27-03-2016, Saat:21:14
Son Yorum: Machine
  [1.8] Ortak MyBB Forumu Aranır .p YoutuberTM 7 508 15-02-2016, Saat:00:08
Son Yorum: Pheky



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi