MyBBDepo - Türkiyenin MyBB Deposu Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).
usta avatar
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Derecelendirme: 0/5 - 0 oy

Admin Paneline Giriyor Sonra Geçersiz Yönetici Girişi Diyo


Sponsor Reklam

Çevrimdışı Distconnected™
 Tarih: 06-06-2013, Saat:00:11
#9
Siteniz vbulletin olmuş?
Cevapla
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı ftpgokhan
 Tarih: 06-06-2013, Saat:00:16
#10
PhpMyAdmin'den düzeltebilirsin bunu ya da yeni bir hesap alıp o hesaba PhpMyAdminden en üst yetkiyi verip sonra bu kayıp hesabını kurtarabilirsin. Bu kesin çözümdür. Göz kırpma
Cevapla
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı ByCaring
 Tarih: 06-06-2013, Saat:03:38
#11
Hocam buyurun buradakileri uygulayın yüksek ihtimalle sorununuz çözülür.
Kod:
http://mybbdepo.com/cerez-cookies-ayarlari-ders-konusu.html
Cevapla
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı Controller
 Tarih: 06-06-2013, Saat:09:45
#12
Arkadaşım siteni vbulletin yapmışsın öyle bir şey yapıcaksan adamları neden uğraştırıyorsun?
Cevapla
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı monster33
 Tarih: 06-06-2013, Saat:09:46
#13
çerez yolunu .siteismi.com şeklinde yapım inc deki settings.php deki cookies = orda ayar yapın
Cevapla
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı Distconnected™
 Tarih: 06-06-2013, Saat:10:00
#14
Arkadaşlar adamın sitesi vbulletine geçmiş ama hala şu adımları uygulayın diyorsunuz vBulletin Destek sitesi değil burası.Süper
Cevapla
Bunu Beğenenler:

 


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  [MD - 1.6] Admin Paneline Giremiyorum Çözümünü Bilen Gelsin SerhatBadeshan 2 961 14-06-2015, Saat:15:40
Son Yorum: ReDMaD
  Mybb 1.6.15 Sürümünde Admin Paneli Beyaz Sayfa Sorunu grkm4 2 1,100 14-09-2014, Saat:18:35
Son Yorum: grkm4
  Üye girişi veya üye olduktan sonra aynı sayfaya yönlendirme mustafasavas1 2 781 25-07-2014, Saat:16:51
Son Yorum: ReDMaD
  [MCTR - 1.6] [ÇÖZÜLDÜ]Admin Paneli Kayboldu Erencrw 13 1,968 17-07-2014, Saat:23:55
Son Yorum: B-S-A
  Admin Dokunulmazlığı tikitorrent 2 1,105 08-05-2014, Saat:09:46
Son Yorum: tikitorrent



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi