MyBBDepo - Türkiyenin MyBB Deposu Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).
Screwy avatar
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Derecelendirme: 0/5 - 0 oy

2 Adet Domain Satılıktır.


Sponsor Reklam
media venus

İzinli Screwy
 Tarih: 20-07-2013, Saat:01:01
(Son Düzenleme: 25-07-2013, Saat:18:45, Düzenleyen: Screwy.)
#1
Arkadaşlar elimde 4 adet boş domain var. Artık web işlerine ara vermeyi düşünüyorum ve domainlerimi satılığa çıkartıyorum. Bu sefer kesin karar Gülümseme

Detaylı bilgi aşağıda verilmiştir.

1.Domain
Kod:
--- www.privateturk.net ---

* Bitiş Tarihi: 26.01.2014
* Barındığı Firma: ihs (ihs.com.tr)
* Silinmeden önceki son yedeği mevcuttur. (Yedekte 118 küsür üye ve 690 küsür konu bulunmaktadır.)
* Yedekte mybb forum sistemi kuruludur.
* Domain Ücreti: 30 TL

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

3.Domain
Kod:
--- www.frmplus.net ---

* Bitiş Tarihi: 12/09/2013
* Barındığı Firma: hitlan.com
* Domain Ücreti: 15 TL

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Lütfen Sadece Kesin Alıcılar İletişime Geçsin...

Satışın yapıldığı diğer siteler:
Kod:
http://www.r10.net/teklif-usulu-amp-sabit-fiyatli-satislar/1086944-satilik-3-adet-domain.html
Cevapla
Bunu Beğenenler:
Sponsor Reklam
sponsor reklam sponsor reklam

Çevrimdışı Edward
 Tarih: 20-07-2013, Saat:01:03
#2
Hocam bari onlymmo'yu Satmayın üzgün
Cevapla
Bunu Beğenenler:

İzinli Screwy
 Tarih: 20-07-2013, Saat:01:06
#3
(20-07-2013, Saat:01:03)Edward Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Hocam bari onlymmo'yu Satmayın üzgün

Canıma tak etti hakan. Akşam akşam firma ile ettiğim kavgayı görsen korkup kaçarsın.

Bu konuya bak istersen detaylı açıklama yaptım.

Kod:
http://mybbdepo.com/onlymmo-org-l-online-oyun-ve-mmo-platformu-konusu.html?pid=60649#pid60649
Cevapla
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı Edward
 Tarih: 20-07-2013, Saat:01:09
#4
off yazık olmuş. Biri Sanki Lanet Okumuş. Töbeler Olsun Töbe.
ama. bari ranklar kalsaydı. Yani Birşeyler Kalsaydı.
Cevapla
Bunu Beğenenler:

İzinli Screwy
 Tarih: 20-07-2013, Saat:01:11
(Son Düzenleme: 20-07-2013, Saat:01:12, Düzenleyen: Screwy.)
#5
(20-07-2013, Saat:01:09)Edward Adlı Kullanıcıdan Alıntı: off yazık olmuş. Biri Sanki Lanet Okumuş. Töbeler Olsun Töbe.
ama. bari ranklar kalsaydı. Yani Birşeyler Kalsaydı.

Artık forum sitesi açmayacağım malesef. üzgün İleride gerçekleştirmeyi düşündüğüm çok farklı bir proje var. DLE Lisans alıp warezturkey tarzı bir site yapmayı planlıyorum. Tabi hemen değil bir kaç ay sonra belki okullar açılınca...

Bu arada kusura bakma emekleriniz gitti ama elimden bir şey gelmiyor malesef üzgün
Cevapla
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı Edward
 Tarih: 20-07-2013, Saat:01:14
#6
Yazık Oldu Sitelere Kararsız Geçmiş Olsun
Cevapla
Bunu Beğenenler:

İzinli Screwy
 Tarih: 20-07-2013, Saat:01:15
(Son Düzenleme: 20-07-2013, Saat:01:16, Düzenleyen: Screwy.)
#7
(20-07-2013, Saat:01:14)Edward Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Yazık Oldu Sitelere Kararsız Geçmiş Olsun

Siteleri geçtim onca emeklere yazık oldu. 1 Hafta sonra işyeri tatil vericek bayram sonuna kadar. O Tatilde hataya gitmeyi düşünüyorum. Firmanın ofisine..
Cevapla
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı Edward
 Tarih: 20-07-2013, Saat:01:17
#8
İşte Sitelere Derken İçindekilere Falan. Yani privateturk.net - onlymmor.org ve diğer 2 sitenin içerikleri,bilgileri emekler vs. Boşa gitti.
Cevapla
Bunu Beğenenler:

 


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  2 Adet Satılık Alan Adı TheSeon 1 95 10-11-2016, Saat:21:47
Son Yorum: TheSeon
  MaviWare.Com Sitesi Satılıktır [ 23,263 ] Üyeli !! Mehmethan12 27 4,319 09-11-2016, Saat:21:33
Son Yorum: AydiN_8520
  GalaxyHosting domaini satılıktır CyberPatient 0 79 02-11-2016, Saat:14:02
Son Yorum: CyberPatient
  Satilkk domain red16x 0 117 25-09-2016, Saat:12:56
Son Yorum: red16x
  SeonFrm.com Alan Adı Satılıktır ! TheSeon 1 187 25-08-2016, Saat:12:27
Son Yorum: ByCondoR



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi