MyBBDepo - Türkiyenin MyBB Deposu Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).
ßyßurak avatar
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Derecelendirme: 0/5 - 0 oy

~ßyßurak~ V11 Tema Gelişim Tanıtımı Genel Konusu


Sponsor Reklam
media venus

Çevrimdışı ßyßurak
 Tarih: 06-01-2013, Saat:03:38
(Son Düzenleme: 09-01-2013, Saat:20:52, Düzenleyen: ßyßurak.)
#1
resim

Yorumlarınızı Esirgemeyiniz Lütfen


Güncelleme 6.1.2013 20:28

resim

resim




Güncelleme 9.1.2013 19:55

resim
Bunu Beğenenler:
Sponsor Reklam
sponsor reklam sponsor reklam

Çevrimdışı Takipcİ
 Tarih: 06-01-2013, Saat:10:52
#2
güzelde iki değişiklik var apart gibi olmuş bide bi isteğim var multi color yapmayı anlatırmısın lodos paylaşmış anlamadım güzel anlatamamış senden bekliyoruz hadi
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı S.C.K. TASARIM
 Tarih: 06-01-2013, Saat:11:27
#3
Klasik tema daima uzun header ve uzun footerle sağlanmaz!

siz uzun heder ile uzun footeri süslemedikçe uyum sağladığını veya hoşnut kalındığını göremezsiniz.

süsledikçede kodlma zorlaşır çok kod fazla yüklemek demek ve bu tema için kötü haber demek.

şuan bakıyorum yan menü le katagoriler güzel ama header ile footer hiçde güzel değil heee ben zaten bunları ayarlıcam diyorsun hadi kolay gelsin.
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı savuk
 Tarih: 06-01-2013, Saat:12:14
#4
Şahsen ben de sayfayı baştan başa saran header ve footer yapısının göze pek hoş gelmediği kanaatindeyim.
Aynı şekilde bu kısımların özellikle de header'ın (dikey olarak) çok geniş olması da genellikle estetiği bozabiliyor.

Elinize sağlık.
Kolaylıklar dilerim...
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı Takipcİ
 Tarih: 06-01-2013, Saat:14:06
#5
sadece üst header güzel durur karşısına panel multi color fln
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı ßyßurak
 Tarih: 06-01-2013, Saat:14:09
#6
Headerın Üst Kısmı Biraz Değiştirildi. Yan Menü DAraltı Açık Ağızlı Gülümseme Düzelticem Açık Ağızlı Gülümseme

resim
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı ByBrown
 Tarih: 06-01-2013, Saat:15:37
(Son Düzenleme: 06-01-2013, Saat:15:37, Düzenleyen: ByBrown.)
#7
Hocam birkaç şeys söyleyeceğim yanlış anlama ben beğendim:

Hocam sen alıntı yapıyorsun ancak hissettirmiyosun Yani snn bnm gibi temayla uğraşmayanlar anlayamaz.
Ve bence bu bir başarı
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı yamyamix
 Tarih: 06-01-2013, Saat:15:56
#8
Güzel tema Süper
Bunu Beğenenler:

 


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  tema istek adem33 0 200 02-07-2016, Saat:00:48
Son Yorum: adem33
  Tema hakkında görüşleriniz.. burakcanalgul 7 475 23-06-2016, Saat:09:18
Son Yorum: Kiliza
  Serkan abiden tema alıcam nerden nasıl ulaşabilirim Xdiag1 0 215 16-06-2016, Saat:10:34
Son Yorum: Xdiag1
  Mybb Tema Aranıyor DoruSahin 1 439 22-05-2016, Saat:17:20
Son Yorum: erdalmedet
  [1.8] Tema Takas ! ScottCoder 5 639 18-05-2016, Saat:18:31
Son Yorum: Kiliza



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi