MyBBDepo - Türkiyenin MyBB Deposu Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).
Feyz avatar
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Derecelendirme: 0/5 - 0 oy

ßyßurak içeri girer misin..


Sponsor Reklam
media venus

İzinli BlackCat
 Tarih: 12-04-2013, Saat:15:37
#9
O halde, örneğin Candy temasındaki php kodlarıda çalıntı'ya girmez mi ? Sonuçta php kodlarını alıyorsun. Ama o php kodlarıyla bir şeyler yaratmak gerekir. Burakta aynen öyle yapıyor zaten. Anlatabildim sanırım..
Bunu Beğenenler: S.G , SvMedeT , Kadir KAYA , Screwy

İzinli S.G
 Tarih: 12-04-2013, Saat:16:10
#10
Aslına bakarsanız bende biraz hem yadırgadım, hemde kınadım yalan değil. Örnek, şuan temacim.com'daki temanın header tasarımı, daha yapımı bitmemiş + piyasada doğru dürüst gün yüzü görmemiş MCTR'nin , Serkan abinin aylardır uğraştığı temanın header kısmının klolanmış olması beni çok üzdü doğrusu. Tabi serkan abi bunun farkında ve sesini çıkartmadı , fakat her ne kadar ses etmesede eminim duyguları içinde saklıdır ve o birşey demeyince bizde eyvallah demek zorunda kaldık.
Bunu Beğenenler: SvMedeT , BlackCat , Kadir KAYA , gameseve123 , Edward

İzinli BlackCat
 Tarih: 12-04-2013, Saat:16:37
#11
Footer'da Header MCTR V4'den Esinlenilmiştir. diye bir yazı gördüm. Eğer serkan abiden izin aldıysa Burak, sıkıntı yok ama izin almadıysa bu kötü bir durum evet.
Bunu Beğenenler:

Çevrimdışı bitanem03
 Tarih: 15-04-2013, Saat:13:16
#12
temaları güzel saolsunSüper
Bunu Beğenenler:

 


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  MDP eleştrim, üst yetkililer içeri. Feyz 3 864 24-05-2013, Saat:12:14
Son Yorum: Breezep
  Yönetimden bi arkadaş, içeri girer misin? Feyz 13 1,751 03-05-2013, Saat:21:56
Son Yorum: Breezep
  Destek.Mybb.Com.TR Lütfen Içeri! AllenBeKo 10 1,888 22-09-2012, Saat:18:47
Son Yorum: ßyßurak



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi